Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lynx
#2897756
Heel veel sterkte!  Ik weet hoe je je voelt. Mijn hondje kreeg 1,5 jaar terug ook onwijze jeuk. We hebben ook van alles geprobeerd. Sinds vorig jaar november at ze ook slecht maar ik en de dierenartsen dachten dat ze gewoon verwend was (Ik ben hier een paar keer geweest gebit laten controleren en dergelijke). Want het ene voer at ze wel en het andere niet. Totdat ze in de week van 3 maart een dikke buik kreeg. Ik heb op 7 maart bloed laten prikken en een echo laten maken hier kwam de diagnose levertumor uit. Ik heb mijn beste maatje (12,5 jaar) helaas op 17 maart moeten laten inslapen want de plaspillen en prednison werkten niet meer :'( .

Ik heb een sterk vermoeden dat de jeuk en leverproblemen iets met elkaar te maken. Ook omdat jullie hond begon met jeuk en in een later stadium begon af te vallen. Ik hoop dat andere honden eigenaren die een hond met jeuk hebben zo snel mogelijk de leverwaardes laten controleren zodra een eliminatie dieet e.d. niet helpt (Al is het maar voor de zekerheid.)
Laatst gewijzigd door Lynx op ma 24 mar 2014, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#2912841
Vreselijk, en wat een plotselinge wending van het verhaal.  :( :'(

Heel veel sterkte met dit verlies. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door