Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door moxie
#330133
De Westie van mijn zus lijdt aan een olifanthuid.Bodie is een reu van 8 jaar.Ik hoor veel goeds van carnibest voeding en borage olie. Het laatste weet ik niet waar ik dat vloeibaar kan kopen Weet iemand of dit helpt en waar te koop
Door Truus
#330154
Hoi welkom Moxie, misschien is het wel leuk om je even voor te stellen in onze voorsteltopic... ;)
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=9

Carnibest is inderdaad een hele goede voeding. Voor een verkooppunt kun je kijken op hun site...
www.carnibest.nl

Er zijn ook nog andere merken n.l.

www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.ducknatuurvoeding.com
www.energique.nl
www.kivo-petfood.nl/index-nl.htm
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
Bij de Etos en Hema heb je visolie met borageolie capsules.
En bij de drogist of reformwinkel verkopen ze het ook.

Succes!
Door Lizzy
#330171
moxie schreef: De Westie van mijn zus lijdt aan een olifanthuid.Bodie is een reu van 8 jaar.Ik hoor veel goeds van carnibest voeding en borage olie. Het laatste weet ik niet waar ik dat vloeibaar kan kopen Weet iemand of dit helpt en waar te koop
Borage-olie en vis-olie zijn beide heel goed bij olifantenhuid! En meestal kun je beide olieen in capsules kopen bij goede drogisten, zaken als "de Tuinen" en reformwinkels.

Carnibest is een versvleesvoeding en dat is sowieso erg gezond. Voor iedere hond. En zeker ook voor honden met huidproblemen!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door