Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2847804
Ik vind de visolie van Solgar ook geweldig! Maar nu er meerdere honden blijkbaar jeuk krijgen: bij jouw hond is de jeuk ook toegenomen, ik zou daar dan even mee stoppen. En later weer opnieuw gaan geven. Ik zou in deze situatie ook niet gaan helpen bij het ontgiften. Je hond heeft al jeuk genoeg toch? Laat het lichaam het zelf even doen! Als ontgiften echt nodig is, kan dat altijd nog. En dan zou ik voor de milde reiniging kiezen van Chlorella. En dan starten met 1 pil per dag. En dit heeeel langzaam opbouwen. Groene leem vind ik in dit geval echt te agressief.
Door eelke
#2847855
Voor de haren/vacht vind ik een waterblazer echt een uitkomt, zeker bij jeukerige honden. Joep heb ik een tijd niet kunnen kammen, want dat gaf mee jeuk, zijn huid was op plaatsen ook gewoon al stuk. Maar losse haren geven ook jeuk, een waterblazer blaast die eruit zonder de huid aan te hoeven raken.

Ik heb een van de goedkoopste, als je interesse hebt zoek ik even op waar ik hem vandaan heb.
Door Lil
#2848020
Anne in Duitsland schreef: https://www.vidaxl.de/hundefon-mit-heiz ... 3godC0gALQ

Hier is-ie 67,99 €, ik heb hem ook voor die prijs.

Ben 18 januari in Limburg, zou hem daar op de post kunnen doen voor je (als de post op zaterdag open is), of anders is er misschien een lijntje jouw kant op?
ehhhhhhhhhh ik ga vandaag/morgen even heel snel beslissen, want dan zouden we ergens kunnen afspreken. Je kwam namelijk wel zeer dicht bij mij in de buurt.
Door sella
#2848039
Anne in Duitsland schreef: https://www.vidaxl.de/hundefon-mit-heiz ... 3godC0gALQ

Hier is-ie 67,99 €, ik heb hem ook voor die prijs.

Ben 18 januari in Limburg, zou hem daar op de post kunnen doen voor je (als de post op zaterdag open is), of anders is er misschien een lijntje jouw kant op?
Lief van je, ik kan hem pas met de betaling van februari betalen.
Wij stellen het dus even uit.
Door Anne in Zweden
#2848060
sella schreef: Lief van je, ik kan hem pas met de betaling van februari betalen.
Wij stellen het dus even uit.
Is goed hoor! Ik ben half maart nog een keer in NL, als ik hem dan moet meenemen voor je, geef je maar een brul!
Gebruikersavatar
Door Helen44
#2854246
Yes, Sofie is wat aangekomen en haarverlies wordt wat minder... :biggrin2:
Ook bij dierenarts niks gevonden van mijten oid...
Komt vast allemaal goed!!
We gaan lekker verder barfen ;)

Bedankt voor jullie reacties, tips en aanmoedigingen!!!
Laatst gewijzigd door Helen44 op zo 19 jan 2014, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door