Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2843418
Een half uurtje geleden telefoon uit Terneuzen. Romies eerste bult die in juli verwijderd is blijkt toch een T-cel lymfoom te zijn geweest. Het voorstel van dr. de Vos is om haar huidige bult te verwijderen en ook weer te onderzoeken. Ik heb begrepen dat er veel verschillende vormen van T-cel lymfomen zijn. Als we geluk hebben kan ze met chemo in tabletvorm geholpen worden en is de prognose redelijk.
Aanstaande maandag om 9.00 uur worden we in Terneuzen verwacht. We mogen erbij zijn als ze onder narcose gaat en bij komt. Ze mag daarna weer mee naar huis. Voorlopig moeten we even stoppen met de prednison ivm de wondgenezing.
Laatst gewijzigd door roksefloks op di 11 mar 2014, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2843458
roksefloks schreef: Een half uurtje geleden telefoon uit Terneuzen. Romies eerste bult die in juli verwijderd is blijkt toch een T-cel lymfoom te zijn geweest. Het voorstel van dr. de Vos is om haar huidige bult te verwijderen en ook weer te onderzoeken. Ik heb begrepen dat er veel verschillende vormen van T-cel lymfomen zijn. Als we geluk hebben kan ze met chemo in tabletvorm geholpen worden en is de prognose redelijk.
Aanstaande maandag om 9.00 uur worden we in Terneuzen verwacht. We mogen erbij zijn als ze onder narcose gaat en bij komt. Ze mag daarna weer mee naar huis. Voorlopig moeten we even stoppen met de prednison ivm de wondgenezing.
Dus toch :'(
Ik hoop voor een (naar omstandigheden dan he) gunstige prognose. Sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door