Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fransbulletje
#2874116
Inmiddels is de eerste pot Proquiet bijna leeg en vandaag een nieuwe besteld.

Het geeft Pierre absoluut een stukje rust tussen de oren.
Andere honden buiten keurt hij geen blik waardig tenzij ze naar hem toekomen en lelijk doen anders negeert hij ze.
Voorheen gilde/blafte hij en viel uit.
Fietsers laat hij rustig op de fiets zitten zonder uit te vallen naar hun benen.
Hij is gewoon veel rustiger geworden, oogt relaxter minder gevoelig voor prikkels.
#2909469
Pro Quiet is - zag ik in de bijsluiter op het www - niet zonder risico's. Niet alleen bij overdosering, maar ook is een bepaald ras overgevoelig voor een bestanddeel én mag het niet gegeven worden aan drachtige en zogende dieren. Weet iemand hier hoe het werkt? en wordt het gebruikt ter ondersteuning van gedragstherapie of wordt het ingezet als oplossing?
#2909470
fransbulletje schreef: Wie heeft ervaringen met Zylkene bij stressklachten.
Ik heb Zylkene gebruikt bij 2 van mijn honden n.a.v. trauma. Of het gewerkt heeft vind ik lastig in te schatten, want ik heb het ter ondersteuning van training (gedragtherapie) gebruikt. Welk resultaat we bereikt hadden en hoe de training verlopen zou zijn zonder, dat zal ik nooit weten...
#2909472
Parelridder schreef: Pro Quiet is - zag ik in de bijsluiter op het www - niet zonder risico's. Niet alleen bij overdosering, maar ook is een bepaald ras overgevoelig voor een bestanddeel én mag het niet gegeven worden aan drachtige en zogende dieren. Weet iemand hier hoe het werkt? en wordt het gebruikt ter ondersteuning van gedragstherapie of wordt het ingezet als oplossing?
Neem even contact op met hen, zijn zelf gedragstherapeuten met een hondenschool in Zeeland.
Ik heb destijds over Pierre dat ook gedaan en mocht hen ook altijd bellen met vragen /problemen.
#2909578
fransbulletje schreef: Neem even contact op met hen, zijn zelf gedragstherapeuten met een hondenschool in Zeeland.
Ik heb destijds over Pierre dat ook gedaan en mocht hen ook altijd bellen met vragen /problemen.
Ik las het uit interesse, kende dit product nog niet. Ik heb momenteel (gelukkig) geen behoefte aan een dergelijk middel, dus vind het niet netjes dan een verkoper hierover lastig te vallen, maar ben wél geinteresseerd. Vandaar dat ik hoop dat een gebruiker er wellicht meer over weet?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door