Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2813804
Bah, dit nieuws wil je niet horen.... Heel veel sterkte....

Was vanmiddag met de buuf met haar Amstaff mee naar de DA, zelfde uitslag :-[ Was niet mijn hond, maar zoiets komt snoeihard binnen...
Gebruikersavatar
Door Radja
#2813806
Sultan schreef: Bah, dit nieuws wil je niet horen.... Heel veel sterkte....

Was vanmiddag met de buuf met haar Amstaff mee naar de DA, zelfde uitslag :-[ Was niet mijn hond, maar zoiets komt snoeihard binnen...
Het is ook voor jouw buuf zwaar K.....! Sterkte voor buuf :'(
Gebruikersavatar
Door Radja
#2814022
eelke schreef: Ah jee, wat een verdriet zeg!  :'(
Waar heeft ze nu het meest last van? Kun je nog wat leuke dingen met haar gaan doen?
Helaas niet,ze wil niet meer wandelen,zondag voor het laatst met haar naar het bos geweest,had ik graag nog 1 x willen doen,of naar Bussloo. Als ze slaapt dan gaat het wel,maar wakker blijft ze hoesten,tranen druppen uit haar ogen :'( heb frolic en een blik eten voor haar gehaald en dat krijgt ze steeds wat van
Door eelke
#2814029
Radja schreef: Helaas niet,ze wil niet meer wandelen,zondag voor het laatst met haar naar het bos geweest,had ik graag nog 1 x willen doen,of naar Bussloo. Als ze slaapt dan gaat het wel,maar wakker blijft ze hoesten,tranen druppen uit haar ogen :'( heb frolic en een blik eten voor haar gehaald en dat krijgt ze steeds wat van
Ah jeetje, dat is afzien inderdaad....kan de dierenarts niet nog even iets geven tegen het hoesten? Dat de klachten nog even wat minder zijn...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door