Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2809250
Annemarie het is idd en K...... bacterie en wat vreselijk dat het na zo'n lange tijd weer terug is! Ik snap dat je haar zo min mogelijk kuren wil geven,maar ben je niet bang dat de blaasontsteking met de cranberry en zonder een ABkuur? Ik neem aan dat ze waarschijnlijk net zoals Radja een vrij lange tijd de verkeerde AB heeft gehad! Is er bij Indy ook urine op kweek gezet? En daarna wel de goede AB gekregen?

Sella misschien dan een beetje gammel ;) ;D

Marieke heerlijk om te lezen dat het heel goed helpt en ik ga het zeker weer gebruiken,want van de DA moest ik Radja sowieso iedere dag vitamine C blijven geven ondanks de urine verzurende kvv,doe er gewoon cranberry bij!

Nanne ondeugend was ze vanavond niet,maar dat kan ook niet ze was moe van de 2 uur lange wandeling incl zwemmen op Bussloo een recreatiegebied bij ons in de buurt en daar heeft ze zo van genoten en het mooiste was,ze was al een heel stuk minder "aantrekkelijk" voor de reutjes,als een teefje blaasontsteking heeft dan ruikt het loopsheid! Dus de AB slaat echt aan :D
#2809629
Ja Radja ze heeft zelfs 2 keer een punctie gehad en daar de goede AB voor gehad.
We hebben een echo gedaan en foto's gemaakt maar daar was niets bijzonders op te zien.
Ze heeft een kuur van 2 maanden gehad omdat na 10 dagen het gewoon weer terugkwam.
We kijken nu hoe ze reageert op Cranberry en Urulogist Aid, , ik weet nu alle voorbodes en als
ze weer snachts eruit wil vang ik smorgens een plasje op en breng het weg.
We hebben afgesproken dat ze meteen kijken, en dat ik als het nodig is meteen een kuur krijg.
IK hoop dat het langer wegblijft want al die kuren kunnen ook niet goed zijn.
OP het moment voelt ze zich goed, ze is ondeugend en vrolijk dus duimen maar.
#2809665
Pffff heftig Annemarie een kuur van 2 maanden en dan toch weer blaasontsteking. Ben het er helemaal mee eens dat zoveel/vaak AB nooit goed kan zijn. En Indy is nu vrolijk,speels en gelukkig,dus idd gewoon cranberry,ga ik zeker ook doen na de ABkuur en als ik toch voor mijn meissie aan het duimen ben,doe ik het voor Indy er gewoon bij ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door