Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Neally
#2828738
Oooooh dat is niet tof.  :-X  :'( :'(
Denk ik direct aan mijn schoonvader, die had drie maanden achter elkaar aan dikke wang.
Zei bij de 2e keer onsteking ik denk zo maar dat er nog een stuk wortel zit.
Na de derde maand doorverwijzing huisarts, in het ziekenhuis bleek er inderdaad nog
een stuk wortel te zitten. Het moest er echt uit.
Door Lil
#2828890
Helaas we weten niets. Zou zomaar helemaal niet van de tanden kunnen zijn. Volgende week foto's maken. Ook van hals en hart en longen ivm rare "kuch". We maken ons in ieder geval zorgen. De da ook, maar we kunnen even niets. Totaal andere en zeer sterke ab gekregen en uiteraard tramadol. Geen verhoging, voelt niet warm aan. Zou dus vocht met andere reden kunnen zijn. Ik weet niet of ik die reden wel wil weten, zucht.
Door Lil
#2828953
De pijnstillers zijn gelukkig  echt toppie. Vanochtend een totaal andere hond, die tijdens de wandeling koekjes wilde hebben en daar alle trucjes voor uit de kast haalde.
Door Lil
#2829929
Dank jullie wel lieverds!

De da sloot door de combi met hoesten kanker of hartklachten niet uit. Schrik!!! Maar het kan nog altijd kaak/tand gerelateerd zijn of een vreemd voorwerp of zo.
Door Lil
#2830095
Miet en Theo, dank jullie wel!

Vandaag ging het eigenlijk best goed. Ochtendwandeling zoals het normaal op slechte dagen gaat, dus dat is een hele verbetering.
Vanochtend kwam hij ook bij mij op bed liggen, het lekkere ding. Dat is zeker alweer een jaar geleden. De pijnstilling zorgt ervoor dat hij zijn  artrosepoot weer gebruikt alsof er niets aan de hand is. Die pijnstilling ga ik zeker erin houden dus! Zal dat tegen de da zeggen, die mot op voorraad blijven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door