Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2798525
Ik heb bij alle honden wel zwellingen gezien, maar of dit wat aparts is weet ik niet. Gewoon bellen of langs gaan! Beter 100 keer te vaak dan 1 keertje te weinig  ;) Zal je niemand kwalijk nemen dat je dit nog even navraagt.
#2798605
Op FB kreeg ik inderdaad te horen van anderen dat het normaal is, het is een reactie op de hechtingen van binnen... dat is idd een beetje in de richting hoe ik zelf ook al zat te denken.
Werd ook gezegd dat het maanden kan duren voordat dat wegtrekt.... althans was bij de hond van de persoon die dat zei het geval.

Ik denk dat ik het vooralsnog maar even aankijk, zolang het niet erger wordt lijkt me dat er niets ernstigs is...
#2798862
Cizsel schreef: dat klinkt dan weer wat minder...
Ook dat valt reuze mee hoor... Mickey had het na haar sterilisatie, toen kwam er een klein bultje met duidelijk wat zwarte inhoud, en toen dat open ging kwam er dus wat zwarte drap uit, dat was afgestoten hecht materiaal... Had ze zelf verder helemaal geen last van.
En Abby is 26 aug geopereerd en die bultjes beginnen nu pas weg te trekken, denk dat dat heel normaal is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door