Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2771958
ik ga morgen voor mijn zieke sintje probiotica halen, ik wil de solgar multibillion halen,had ik goede berichten van gelezen,omdat ze nog steeds ziek is(zie topic virusje)
maar hoeveel kan ik daarvan geven en hoelang geven? en mag het ook zo in haar bek,want ze eet niet
Gebruikersavatar
Door kiara
#2772168
dank je lizzy, kan ik het ook zo geven ze eet nog steeds niet, en ook nog diaree, ga morgen maar weer naar da, en weet jij iets goeds voor de diaree? ze toont ook echt ziek
Gebruikersavatar
Door kiara
#2772264
Lizzy schreef: Ik zou beginnen met een halve capsule per dag.
ik heb haar net een halve op stukje kipfilet gegeven, maar hoelang moet ik een halve aanhouden? en tot hoeveel moet ik het opvoeren per dag, en hoelang moet ik het geven?
Er staat alleen dosering op voor volwassene, 1/tot6 per dag.
sorry hoor voor alle vragen maar heb het nog nooit gebruikt , ze eet nu wel paar stukjes kipfilet
gekookt gelukkig

alvast bedankt
Door TijgerPuck
#2775076
Probiotica moet je eerst wakker maken voor je het geeft. Eerst 30min in lauwwater doen en dan rechtstreeks in de bek.
En dat 3-4 weken lang
Door Lizzy
#2775077
kiara schreef: dank je lizzy, kan ik het ook zo geven ze eet nog steeds niet, en ook nog diaree, ga morgen maar weer naar da, en weet jij iets goeds voor de diaree? ze toont ook echt ziek
Als ze echt ziek toont, ging ik naar de dierenarts.
Door Lizzy
#2775080
kiara schreef: ik heb haar net een halve op stukje kipfilet gegeven, maar hoelang moet ik een halve aanhouden? en tot hoeveel moet ik het opvoeren per dag, en hoelang moet ik het geven?
Er staat alleen dosering op voor volwassene, 1/tot6 per dag.
sorry hoor voor alle vragen maar heb het nog nooit gebruikt , ze eet nu wel paar stukjes kipfilet
gekookt gelukkig

alvast bedankt
Je moet dat met Solgar langzaam opbouwen. Dus de komende dagen een halve en dat langzaam opbouwen naar zo'n 3 per dag.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2775143
Lizzy schreef: Als ze echt ziek toont, ging ik naar de dierenarts.
ze is inmiddels alweer paar dagen beter gelukkig, en had contact gehad met de da, ik gaf de ab op plakje worst, eerste paar dagen een halve( wat jij zei) ik geef nu 1 per dag(heb de solar) het staat in de koelkast maar zal het dus nu zo doen wat jij zegt in lauw water, nooit geweten staat ook niet op het potje, en is het genoeg dan 1 tablet? er staat op het potje 1  tot 6 per dag voor volwassene.
Wat jij zegt in lauw water geld dat ook voor mensen?
Ik heb ook de heilaarde gekocht en geef daar 2 keer per dag een half schepje van, of denk jij dat dat geen goede combi is?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2775144
Lizzy schreef: Je moet dat met Solgar langzaam opbouwen. Dus de komende dagen een halve en dat langzaam opbouwen naar zo'n 3 per dag.
zag dit ook nu pas sorry
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door