Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2765232
Hoewel hij als hij gewoon stil staat wel normaal staat
Afbeelding

Gek genoeg heb ik amper draf foto's :P alleen maar sjeeeeezzzzz foto's  :D

Loopt de jouwe ook wel eens in telgang?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765326
Alba schreef: Bedoel je dat ze gewoon best wel slappe polsen heeft? Ik zie t ook niet helemaal voor me.
nee dat heb ze niet ik zal proberen te filmen morgen. en met misschien beetje hulp dat ik het hier op krijg. Het lijkt zeg maar of ze overdreven gezegt op der zijkant loopt en niet der helevoet belast en dat alleen dus met draf
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765327
eelke schreef: Hoewel hij als hij gewoon stil staat wel normaal staat
Afbeelding

Gek genoeg heb ik amper draf foto's :P alleen maar sjeeeeezzzzz foto's  :D

Loopt de jouwe ook wel eens in telgang?
nou nee niet in telgang, maar hoe gijs ligt doet zei ook wel is maar wel iets minder wijd, maar wel mooie fotoos hoor maar nu nog in draf ! dat word moeilijk jij rennend achteruit hi hi , ja ja ik ook
Door miik
#2765348
Ik zou een keer een afspraak maken met een fysiotherapeut... die zijn lang niet zo duur, en vaak kunnen die je wel helpen om wat te oefenen en te kijken of het zo verbeterd. Vertrouwen hun het niet kun je altijd nog voor foto's.
Het heeft heel vaak te maken bij (vooral jonge) honden dat de ene spiergroep net iets sneller groeit of sterker is dan de andere spiergroep, en dat kun je door goed - en onder begeleiding- te trainen een heel eind bijsturen. Mits er natuurlijk niet echt iets fout zit...
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765526
nou ik heb een filmpje op de camara,maar jezus wat is dat een ramp om het op de pc te krijgen laat staan hier op bp,ben hellemaal niet handig met dit soort dingen,word denk ik niks  :'(
Door Martine-Tom
#2765542
kiara schreef: ze is bijna 4 dus denk niet dat dat nog kan
Ik heb voor Tom van de week de fysio laten komen, hij blijkt afwijkingen aan zijn knieen te hebben (aangeboren) met oefening is dat prima op te lossen.
Ik zou het echt aanraden om te doen!
Kostte mij 35 euro (en krijg de helft terug van petplan) en heb zoveel oefeningen gekregen dat ik met 1 sessie klaar ben.
Gebruikersavatar
Door nova
#2765547
fout  gelezen  ::)
Laatst gewijzigd door nova op do 19 sep 2013, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765614
Martine-Tom schreef: Ik heb voor Tom van de week de fysio laten komen, hij blijkt afwijkingen aan zijn knieen te hebben (aangeboren) met oefening is dat prima op te lossen.
Ik zou het echt aanraden om te doen!
Kostte mij 35 euro (en krijg de helft terug van petplan) en heb zoveel oefeningen gekregen dat ik met 1 sessie klaar ben.
o okee kan ik dan wel doen, nu dan nog een goeie vinden , want denk dat jij ver weg woont
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2765617
kiara schreef: o okee kan ik dan wel doen, nu dan nog een goeie vinden , want denk dat jij ver weg woont
Ik persoonlijk zou toch eerst langs een da gaan en eventueel in overleg met de da een foto van de voorpoten laten maken.
Door suzanne 1
#2765695
klinkt als hypermobiel in de voorpoten...had mijn duitse herder ook. Hij flapte ze naar voren in plaats van te stappen. Schijnt niet vervelend o.i.d. te zijn...ze zitten daar gewoon te losjes in de gewrichten/banden. . Volgens mij kun je er ook niet veel aan doen, behalve zorgen dat die spieren sterk zijn. Volgens mij is dat aangeboren.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765708
Nou ben mij net doodgeschrokken, tot vandaag dus geen pijn verschijnselen,maar vanochtend met in de auto gaan wilde ze eerst niet ,uiteindelijk toch erin toen jankte ze van de pijn  :-[ ik was naar het park gereden daar der uit,geen last
Vanmiddag zelfde verhaal,ook weer piepen met der in springen, en bij het park met der uit niks aan de hand,terug bij de auto dacht ik help der even,wilde haar dus bij der voorppoten pakkenn en zo dus in de auto met kontje geven zeg maar,maar ze piepte al terwijl ik er amper aanraakte.
Heb net de da gebeld om eigenlijk dus af te spreken voor rontgen,maar die zei probeer eerst een weekje pijnstilling,en alleen aan de riem uitlaten,niet in de auto uiteraard,dat even aankijken,en dan evt daarna rontgen,hij zei kan ook een verrekt spiertje zijn :-\
Nou krijgt ze vanaf maandag de gelatinaat van primval, en vanaf dinsdag chlorrela, zou dat er evt mee te maken kunnen hebben of puur toeval?
Ik denk zelf dat het wel is ed zou kunnen zijn hoop het niet maar mijn voor gevoelens.
Als iemand nog tips heb wat ik nog meer kan doen graag,oja ze wil sinds vandaag ook niet meer op haar bank,gister niks aan de hand althans geen pijn verschijnselen en nu dit :'(
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2765711
snel rontgen foto`s maken  ;)
weet je ten minsten waar je aan toe bent , want t begint haar nu toch echt zeer te doen ...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2765960
suzanne 1 schreef: klinkt als hypermobiel in de voorpoten...had duitse herder ook. Hij flapte ze naar voren in plaats van te stappen. Schijnt niet vervelend o.i.d. te zijn...ze zitten daar gewoon te losjes in de gewrichten/banden. . Volgens mij kun je er ook niet veel aan doen, behalve zorgen dat die spieren sterk zijn. Volgens mij is dat aangeboren.
Ik heb dit met de achterpootjes van mijn hond, mijn vriend vindt dat ik spoken zie, maar een vriend van me hoort Jacy ook wel eens 'sloffen'. Zijn achterpoten raken elkaar als hij moe is, en hij sleept met zijn pootjes.
De DA vond de Xpootjes niet het zorgelijkst, maar het feit dat er zoveel beweging mogelijk was bij onderzoek. Daarom een foto laten maken van heupen en rug, en meteen maar een officiële aanvraag voor HE gedaan.
De DA vond niks, evt wat vlekken die op groeipijnen zouden kunnen wijzen, maar ook niets duidelijks.
Het officiële HD onderzoek was een HD A met onvoldoende aansluiting, denk dat hij 'losse' gewrichten heeft.
Ik houd er nu wat rekening mee als ik ga lopen en tennisbal gooien tegelijk, verder gaat het nu erg goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door