Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bandji
#2754483
Het zit ons echt niet mee :-[
Safri huid aandoening die we niet genezen, krijgen maar Tannetje en wij houden vol.
Bailey kraakbeen kanker wat tot staan is gebracht na amputatie.
En nu mijn Misty Myosides Eosinofiliea o.i.d. weet niet hoe je het schrijft.
Vorige week ontstonden er problemen, ze kwam moeilijk overeind gaf pijn aan kaak aan, meteen da gebeld die was er niet (zaterdag) naar da die er wel is. Misty heeft koorts maar hij kan niet ontdekken wat er mis is behalve wat wij aangeven dat het lijkt of haar kaak zeer doet. Ze haast niets eet. Ineens een bult op haar kop heeft en het ingevallen koppie wat steeds erger wordt. Geeft pijnstilling en 10 pilletjes antibiotica mee. (huppa  € 150,00) Moeten na een week terug komen, bel ik vrijdag voor een afspraak is er geen spreekuur. Eigen da weer afwezig, maandag dus meteen gebeld direct komen. Gisteren dus geweest bij binnenkomst zegt hij direct %$##%& ik kan niets meer voor haar doen, ze heeft Myosides Eosinofiliea in agresieve vorm en ver gevorderd stadium, haar rug en achterhand zijn ook al aangetast. Degene waar jullie vorige week geweest zijn had dit direct moeten weten en ingrijpen, die heeft zitten slapen in de schoolbanken >:(  Behandelen met prednison heeft dan ook geen nut meer. Misty komt te overlijden, het is aan ons om haar geen lijdensweg te geven. Zoek me nu dus rot naar info die vrij weinig te vinden is. Wil mijn meisje zolang mogelijk bij me houden. En toch kijken of er nog mogelijkheden zijn om haar te helpen.
Door Annemarie Rijnveld
#2754502
Ik wens je heel veel sterkte....mijn oude hond had dit ook, naast de Cushing...er is op Internet een heel goede site te vinden hierover...geschreven door een DA..oorzaken, symptomen, behandelingswijzen, medcijnen worden ook besproken...ik heb die site gevonden door de woorden ''hond + kan kaak niet meer openen"
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door