Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2733236
Met toestemming mod.

Mijn hond werd ziek, kreeg allerlei smeersels en pillen mee, 3 dagen later bleken haar bloedwaarde's zo slecht te zijn dat we haar hebben moeten laten inslapen  :'(
De smeersels hebben we niet gebruikt, flessen zijn nog dicht, de dierenarts wilt ze niet terug nemen.
Misschien is er hier iemand die met me wilt ruilen?

Ik heb een dichte fles malaseb te koop/te ruil, wie gebruikt het nu, wilt niet de hoofdprijs bij de DA betalen, ruilen kan van alles en nog wat zijn, laat je fantasie los  ;)
Laatst gewijzigd door Extreme op di 06 aug 2013, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#2733450
Ik heb net een fles malaseb gekocht. :-\

Ik heb in de aanbieding een pot weerstandcompositum van de Groene Os (nog dicht) of een pot stress-less van Primeval (beetje uit) om te ruilen.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2734152
*Axel* schreef: Hoeveel heb je er? Wat wil je ervoor hebben inkl versand oostenrijk?
Je hebt PB  ;)
roksefloks schreef: Ik heb net een fles malaseb gekocht. :-\

Ik heb in de aanbieding een pot weerstandcompositum van de Groene Os (nog dicht) of een pot stress-less van Primeval (beetje uit) om te ruilen.
Ook jou heb ik ge-pbt  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door