Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2736848
nu het hele warme weer voorbij was leek t goed te gaan ....... met de nadruk op leek  :-[
nu is ze snachts aan t spoken ..... de wind slaat nu vaker aan met bijgeluiden, en dat vind mevrouw eng .
eergisternacht begon het tippelen over de laminaat en gehijg , na een half uurtje tegen mn principes Loeka op bed genomen .......  hijgend lag ze bij mn kuiten , voor een half uurtje ....
ze heeft half op mn hoofdkussen gezeten , tig keer over mn lange haar gelopen (auw) , tig keer op mn tiet gestaan (auw) , beide slaapmandjes hier op de slaapkamer een grondige renovatie gegeven begeleid op gehijg en onrust ....en dit een voor de afgewisselg de hele nacht door .....
vannacht was weer t zelfde liedje , veel onrust bij loeka .
nadat ik Noa met dr mandje op bed erbij heb gezet ( stuiterstuiterwemogenopbed) en het bovenste kiepraam heb gesloten is ze na een 1,5 uur enigzinds rustig aan mijn zijde in slaap gevallen .......
over een tijdje dan maar weer slapen op bed voor de dames afbouwen  :-[

verder even afwachten met welk advies / medicatie tannetje komt ......
Laatst gewijzigd door lauraV op zo 11 aug 2013, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#2736993
Komt me toch zo bekend voor (en hier in drievoud!) Gelukkig is Whisper dovig aan het worden, dus die reageert al minder overal op. Hier dus precies hetzelfde. Heb er ook al weer een paar nachten ijsberen, bibberen, overlopen etc opzitten.

Barfplaats wordt gesponsord door