Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2727696
Was een uurtje weggeweest en werd bij terugkomst begroet door een blije en kwispelende hond...het is dat ik beter weet anders zou je denken dat er niets aan de hand is...ik hoorde van een collega dat haar dochtertje er vroeger ook meermalen last van had en dat het soms 2 tot 3 dagen duurde voor het er uit kwam!

Heb net weer gebeld voor verder overleg maar als hij zo fit en vrolijk blijft, ben ik geneigd om het nog een kans te geven om op de natuurlijke weg naar buiten te komen! Ik wordt nog teruggebeld.
#2727699
Mijn dochter heeft er als baby ook enorm last van gehad.. 3-4 dagen (ik zat de eerste keren heel wat in het ziekenhuis.. klisma's, gedoe.. ) maar uiteindelijk met lijnzaadolie opgelost.. elke dag een lepeltje en toen ging het uiteindelijk over. Het is ook een beetje een cirkel waar je in komt als je een keer echt verstopt hebt gezeten.
#2727711
Vivianneb schreef: Mijn dochter heeft er als baby ook enorm last van gehad.. 3-4 dagen (ik zat de eerste keren heel wat in het ziekenhuis.. klisma's, gedoe.. ) maar uiteindelijk met lijnzaadolie opgelost.. elke dag een lepeltje en toen ging het uiteindelijk over. Het is ook een beetje een cirkel waar je in komt als je een keer echt verstopt hebt gezeten.
Nou, dat is ook frapant: die collega had het daar ook over!

Net weer overleg gehad:we wachten af,  de dosering Laxatract wordt verdubbeld en de DA, die eigenlijk morgen vrij is, blijft bereikbaar, ook s' nachts .  Ze vindt het verantwoord om te wachten omdat Milyck absoluut niet ziek toont en kerngezond is. Ze hebben erg met hem te doen daar, de assistente die ik aan de telefoon had, was er gisteren niet bij maar kende het verhaal al van haar collega's.... Als dit achter de rug is, ga ik een bos bloemen brengen!

Ik voel me op de een op andere manier wat opgeluchter, heb er meer vertrouwen in  dan gisteren...misschien ten onrechte maar we zullen zien!
#2727880
Thea schreef: Mijn zoon heeft dat idd ook vroeger gehad. :-[
Maar die kreeg dan overloop diaree. Dus het was verstopt maar er kwam wat dun er langs en daar was totaal geen controle over :-\
Ik geloof dat we dat stadium inmiddels ook hebben bereikt :-X Man man man, wat stinkt het in huis.... hij vindt het zelf ook niet leuk maar heeft zo te merken geen pijn o.i.d. Morgen moet het echt D-day gaan worden, ik ga met hem naar de IJssel om zo diep als hij maar wil, pootje te baden. Hopelijk stimuleert dat en wast het gelijk zijn broek wat schoon.

Manlief is morgen jarig en we hopen samen maar op 1 heel speciaal kado.....
#2727891
Ik heb het hele topic niet gelezen, zie het ook nu pas, maar wil je wel mijn ervaring meegeven:

Jeppe is geopereerd nadat hij ongeveer 3-4 dagen niet gepoept had. Achteraf bleek dat hij iets heel raars precies voor de afsluiting had zitten, wat de DA er ook niet uit kon peuteren. Het was heel hard en zag eruit als een soort uilenbraakbal; miniscule botjes en haartjes.

zie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 536.0.html

Na de operatie had ie een mooie reeks hechtingen 2 cm naast zijn piemeltje en heeft alleen nog last als ik hem te lomp optil, dan piept ie even  :(
#2727903
:o :-X :-X Dit lijkt wel heel erg op wat wij hier meemaken...... Dank je wel voor je posting, hier ga ik zeker rekening mee houden met mijn vervolgbeslissingen :-*  Ook heel fijn te lezen dat opereren zonder die incontinentie voorkomt! (Optillen zit er hier iig toch niet in)
#2727936
Heel veel sterkte en ik blijf ook duimen dat er snel ontlasting komt! Woon zelf ook in Deventer,maar mijn DA zit in Olst,DAP olst/ wijhe. Ik vind ze heel kundig,maar zou niet kunnen zeggen of zij dat met darmproblemen ook zijn.

Heel veel sterkte Jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door