Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2731872
na een week me vreselijk zorgen te hebben gemaakt... dag en nacht voor hem te hebben gezorgd...veel tranen laten vloeien
doet mn jongen het erg goed sinds gisteren
donderdag was een diepte punt..... hij gilde s morgens , wist niet waar ie t zoeken moest... toen is ie aan de morfine gegaan..
dat hielp... was wel vd wereld maar gelukkig rustig.... alleen... kon ie toen zo goed als helemaal niet meer lopen... eten en drinken brachten we al bij hem ...niks deed ie uit zichzelf...
vrijdag hetzelfde..
zaterdag ook... zaterdag avond zag ik het niet meer zitten.. dit was geen hondwaardig bestaan.. als het zo moest... dan liever niet meer...
s nachts veel nagedacht.... s ochtends was ie bagger...down ellendig.. keek hol en ontwijkte mijn blik...
had het niet meer... er moest nu wat gaan gebeuren... ben gestopt met de morfine.. dus gelijk niet meer gegeven...
andere aanpak... hij moest in de benen... lopen... niet meer heel de dag liggen... dus mee naar buiten genomen.. doodeng vond ie het...
bibberen en steun zoeken bij me... nou dat mag en kreeg ie... stapje voor stapje....maar hij liep wat..
terug in de mand... laten rusten.... toen moest ie eten.... maar niet meer in de mand of waar ie lag... hem overeind geholpen en naar de standaard begeleid..... en eten deed ie!
de zondag door is ie ermee geholpen, voor alles moest ie of staan of lopen... gister middag liep hij al best redelijk... kwispelde! ipv zn staart strak naar beneden en dragend naar 1 kant..
gisteravond was ie helemaal dol toen ik weg was geweest... moesten hem echt in dimmen...
vanmorgen is ie een stukje mee geweest naar het park... helemaal happy!
geplast en zelfs zn poot opgetild ed... vond een balletje en maakte zelfs spelbuigingen..
je moet toch goed kijken of hem vd week hebben gezien anders geloof je het niet!
hij is ondersteunt met verschillende homeopatische middelen en is 2 x gemasseerd.. door een mega betrokken homeopaath
krijgt ook nog metacam
hij vertoond wat 'afkick' verschijnselen... piept wat..
afgesproken dat we hem nu op deze manier laten opknappen.. even goed herstellen en dan laten we opnieuw foto s maken van zn rug en poten
hij is in een week tijd een jaar ouder geworden...
een week duurt erg lang op deze manier...
maar het ventje is er weer en draait weer best goed mee!
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#2731910
Sorry, door onze beslommeringen helemaal gemist. :-[
Wat een zorgen ,wat een onzekerheid.
Maar fijn dat het nu weer beter gaat.
Ik ben toch al flink aan het duimen, dus duim meteen voor jullie mee. :)
Door deja
#2731915
Oh Ellen jullie maken ook wel wat mee hoor, kom net terug van vakantie en lees dit, nou ben blij voor jullie dat het een heel stuk beter gaat.
En nou maar hopen dat het verder niets ernstigs is als er nieuwe foto,s worden gemaakt, ik duim mee dat het weer helemaal goed komt met je mannetje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2731966
Pjiew, wat een toestanden Ellen  :( Hopelijk zet de stijgende lijn nu door  :-*
Door Anne in Zweden
#2731990
O man, als ik jou was had ik allang grijze haren, van alle zorgen om mijn honden - het is ook zo veel en het komt allemaal zo kort op elkaar, die gezondheidsproblemen!
Ben ontzettend blij om te lezen dat hij de goede kant op gaat nu. Je zult zelf ook wel uitgeput zijn! Nu even lekker op adem komen en genieten van een steeds beter wordende Zimba - ik duim er hard voor!
Door El budha
#2731994
Ellen wat heftig :'( Hopelijk houd hij de stijgende lijn erin.
Kan me indenken dat niet alleen Zimba maar ook jij deze week een jaar ouder bent geworden.
Door Fido
#2732142
El budha schreef: Ellen wat heftig :'( Hopelijk houd hij de stijgende lijn erin.
Kan me indenken dat niet alleen Zimba maar ook jij deze week een jaar ouder bent geworden.
Sluit ik me bij aan.
:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door