Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2726007
1 heup
er word goed voor hem gezorgd van alle kanten... supplementen worden besteld!
id omega 3..glucosemide ed...
voorlopig krijgt ie nog metacam... de pijn moet echt eerst minder worden wil ik dat veranderen...
want dit is gewoon echt zielig :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2726012
Ach jee wat schrikken zoiets.
HD, had je er nooit iets van gemerkt?
Ja eerst maar eens de ontsteking laten genezen, dat zal wel pijn doen.

Op het newf-forum waren er mensen die Cetyl-M gebruikten bij hun newfs met HD/artrose (en bij hunzelf) en veel waren er zeer tevreden over. Zelf geen ervaring mee.
#2726014
november word ie 10
en tja... weet je .... nu je gaat nadenken.... hij slofte weleens.... beet wel eens op die poot... smal kontje kreeg ie ..
maar ik had zoiets van dat hoort bij het ouder worden....
gisteren dat ie ineens zo mega pijn had.. en vanmorgen was het vreselijk nadat ie zich had uitgestrekt..
ik dacht echt dat ie wat had afgescheurd.. gebroken  zo dat ie te keer ging...
Door Lil
#2726016
vanaalst schreef: 1 heup
er word goed voor hem gezorgd van alle kanten... supplementen worden besteld!
id omega 3..glucosemide ed...
voorlopig krijgt ie nog metacam... de pijn moet echt eerst minder worden wil ik dat veranderen...
want dit is gewoon echt zielig :-[
Ook als de pijn weg is nog doorgaan met de pijnstillers, dit is tevens ontstekingsremmend namelijk. maar je da zal wel gezegd hebben hoe lang je ermee door moet gaan. 1 heup is wel een "gerststelling" in alle ellende. Dan kan hij straks makkelijker zijn aangetaste poot iets ontlasten tijdens het lopen. Bij Boris zie je het nauwelijks, maar hij leunt al jaren minder zwaar op zijn slechte poot dan op zijn andere 3 poten. Dat gaat bij 2 slechte heupen niet.

Komt wel weer goed met je ventje!  (Al moet hij levenslang metacam, dat is meestal geen probleem). O ja, ik geef loxicom, veel goedkoper dan metacam en exact hetzelfde. Zo heb je meerdere goedkopere die exact het zelfde zijn zoals novacam en meloxicam etc.
#2726021
Lil schreef: Ook als de pijn weg is nog doorgaan met de pijnstillers, dit is tevens ontstekingsremmend namelijk. maar je da zal wel gezegd hebben hoe lang je ermee door moet gaan. 1 heup is wel een "gerststelling" in alle ellende. Dan kan hij straks makkelijker zijn aangetaste poot iets ontlasten tijdens het lopen. Bij Boris zie je het nauwelijks, maar hij leunt al jaren minder zwaar op zijn slechte poot dan op zijn andere 3 poten. Dat gaat bij 2 slechte heupen niet.

Komt wel weer goed met je ventje!  (Al moet hij levenslang metacam, dat is meestal geen probleem). O ja, ik geef loxicom, veel goedkoper dan metacam en exact hetzelfde. Zo heb je meerdere goedkopere die exact het zelfde zijn zoals novacam en meloxicam etc.
thanks!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2726165
Beterschap voor Zimba!

Dat sluipende herken ik wel. Ik had al een paar maanden zoiets van "er is iets" met Oscar, maar ik kon niet eens zeggen of het aan de voor of achterkant zou kunnen zitten, zo vaag was het. En dan zie je de foto en denk je jeetje, hoe kan hij daar zo mee doorgelopen zijn.

Wij geven doils joint en phytonic joint comp. Al voor de operatie zagen we daar goed verschil mee, dus ik hoop dat Zimba er ook goed baat bij heeft als die erge ontsteking weg is.
#2726166
Afbeelding

hij is nog steeds helemaal out...
heeft net een klein stukje gelopen van de bench naar t kleed... staat nu helemaal niet meer op zn pootje..
maar ja... daar is denkelijk behoorlijk aan getrokken met het nemen van de foto's
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2726259
[quote="vanaalst"]
Afbeelding

hij is nog steeds helemaal out...
heeft net een klein stukje gelopen van de bench naar t kleed... staat nu helemaal niet meer op zn pootje..
maar ja... daar is denkelijk behoorlijk aan getrokken met het nemen van de foto's
[/quote]
Ach jee wat ligt hij er sneu bij, hij is duidelijk niet lekker nee. Nou maar hopen dat ie zich snel weer wat beter voelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door