Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2716534
Bedankt voor de beterschapswensen, ik zal ze doorgeven ;)

Joep vind het verschrikkelijk met de kap op, hij kan er ook totaal niet mee overweg  :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2716627
Hij heeft toch geen zonnebrand opgelopen, zie hem zo in de zon liggen?

Beterschap voor je lampekapje, ik vind het ook altijd zo'n ellendig ding. Het lukt hem niet om eraf te blijven als jullie erbij zijn?
Ik zou met dit weer wel vaak afdoen ivm met kwijl dat gaat broeien in die kap, ik denk tenminste dat hij met dit weer toch ook wat kwijlt
Door DJ_Doerak_Tucker
#2716651
Heeft hij niet door één of ander gewas gelopen, wat misschien bespoten was? Dat 'ie dat opgelikt heeft misschien? Hoop dat Joep zich gauw beter voelt, heel vervelend als je niet weet wat het is!
Door eelke
#2716661
Nee, we merkten het toen we met hem gingen lopen gisterenavond...misschien zijn poten verbrand aan de tegels achter? Die waren gisteren goed heet...
De kap is nu weer af en vanmiddag ook. Hij zit er met buien veel aan dus dan gaat ie om. Ben zelf namelijk helemaal gesloopt na afgelopen nacht, heb nog geen 2 weken geleden zelf een operatie gehad en dan is op de bank slapen niet echt het perfecte plan zeg maar... ik denk dat de voor komende nacht de mobiele airco naar boven leuren. Dan is het hopelijk wel behaaglijk genoeg om ze op onze kamer te laten slapen. En dan een sok er om ofzo.
Door eelke
#2716752
Airco staat te loeien en de honden zijn nu voor het laatste mini rondje naar buiten. Straks nog even zijn poten schoonmaken, en dan lekker op de (hopelijk dan wel) koele slaapkamer boven slapen.
Door eelke
#2716966
[quote="-Saskia-"]
Hoe is het met lampekapje na vannacht? En met jou?  ;)
[/quote]

Het lampekapje is geen lampekap meer en gaat best goed. Lopen ging al een stuk beter. Wilde eigenlijk vanmorgen naar de dierenarts voor pijnstillers voor hem, maar het is een stuk rustiger aan zijn voetjes nu. Denk dat de sopjes goed helpen bij hem :) Niet meer zo rood, en beide voeten zijn droog dus hij heeft er ook echt niet aan gezeten.

Ik ben nog steeds brak, heb amper geslapen vannacht weer, Gijs was erg onrustig en het was nog steeds erg warm, met de airco aan weer niet, maar dat kreng maakt een lawaai... ach ja, alles voor de lieve Sjoep he  8) ik slaap overdag wel bij.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2716968
[quote="eelke"]
Het lampekapje is geen lampekap meer en gaat best goed. Lopen ging al een stuk beter. Wilde eigenlijk vanmorgen naar de dierenarts voor pijnstillers voor hem, maar het is een stuk rustiger aan zijn voetjes nu. Denk dat de sopjes goed helpen bij hem :) Niet meer zo rood, en beide voeten zijn droog dus hij heeft er ook echt niet aan gezeten.

Ik ben nog steeds brak, heb amper geslapen vannacht weer, Gijs was erg onrustig en het was nog steeds erg warm, met de airco aan weer niet, maar dat kreng maakt een lawaai... ach ja, alles voor de lieve Sjoep he  8) ik slaap overdag wel bij.
[/quote]

Je bent een lief Sjoepebaasje!  :-*
Door eelke
#2716970
[quote="-Saskia-"]
Je bent een lief Sjoepebaasje!  :-*
[/quote]

Joep vind het allemaal niet meer dan logisch  ::)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2716973
[quote="eelke"]
Joep vind het allemaal niet meer dan logisch  ::)
[/quote]

Er gaat geen "lampje bij hem branden" dat het anders is dan anders?  :biggrin2:
Door eelke
#2716975
[quote="-Saskia-"]
Er gaat geen "lampje bij hem branden" dat het anders is dan anders?  :biggrin2:
[/quote]

Nee, die kap maakt hem niet bepaald slimmer  :biggrin2:
Tis een kapje, maar wel een blond kapje.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2716977
[quote="eelke"]
Nee, die kap maakt hem niet bepaald slimmer  :biggrin2:
Tis een kapje, maar wel een blond kapje.
[/quote]

;D ;D ;D Arme Sjoep, hij moest eens weten hoe je over hem schrijft!  >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door