Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door spikkel
#2696607
Wie kent het Dierenartscentrum in Roden Hopmans. Met name de orthopedie afdeling? Mijn hondje moet een heupoperatie.
Door charmed
#2696618
Geen ervaring met de orthopedie afdeling. Ben er ooit wel geweest bij de oogarts voor een operatie, daar is alles fout gegaan wat er maar fout kon gaan. Mij zien ze daar niet weer. Dat is al jaren terug, wellicht dat ze nu alles beter geregeld hebben.
Door irmaa
#2700595
Ja mijn vaste dierenartsen voor gewone zaken, Op orthopedie gebied, nu zelf een keertje wat: een kruisband gescheurd bij mijn asielhondje, prima gegaan bij een nieuwe arts sinds een paar weken. Oogartsen hebben ze daar niet meer, even eentje een aantal maanden een dame 8 jaar geleden:  prima oogarts toen... althans voor mijn hond. (en pups)
Door Antonia
#2700829
Hopmans staat zeer goed bekend als het gaat om knie- en kruisband operaties. Ondanks dat deze kliniek voor mij betrekkelijk dichtbij is (ik woon in de provincie Groningen) is het niet de kliniek van mijn keuze voor orthopedische ingrepen. Ik heb hele goede ervaringen met en meer vertrouwen in de heer Groenestein van de Waterpoort in Sneek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door