Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truida
#2696109
Een week geleden op zondagochtend liep Rocky in het park de vijver in en kwam er met 4 gitzwarte pootjes en een zwarte snor en baard weer uit. Was geen gezicht en ik lag dubbel van het lachen.
's Maandags verdween hij in het bos uit het zicht, maar na een tijdje kwam hij weer achter mij aan. Ik vermoed dat hij daar iets heeft genuttigd waar ik niet blij mee ben.

Dinsdagochtend was de ontlasting minder stevig als anders.
De rest van de week in huis gepoept, werd steeds minder stevig, nog wel normaal van kleur.
Vannacht maakte hij me om 3 uur wakker en had hij echt diarree van een gele mosterdkleur. Om 7 en 8 uur nog eens, daarna heeft hij niet meer gepoept.
Ik heb hem nog wel gewoon zijn KVV gegeven van de week in de hoop dat het gewoon over zou gaan.
Vandaag krijgt hij hert barfdiner van Naturis, dat wil ik hem in 4 of 5 porties geven in plaats van in 2 keer.
De laatste 2 dagen gaf ik hem ook Phytonics probiotica.

Gisteren en eergisteren maakte hij een wat matte indruk, hij is altijd heel erg rustig maar ik voelde een verschil. Ook ligt hij veel op zijn buik op de grond met de achterpoten naar achteren gestrekt.
Ik heb niet veel zin om naar de DA te gaan hiervoor omdat deze snel klaar staat met AB en zo. Dat lijkt met nu niet zo geschikt.
Maar die gele kleur stond me vannacht niet aan.
Wat kan ik  voor hem doen? Kip en rijst mag hij niet hebben, hij is een allergie hondje en dat gaat nu juist zo goed de laatste tijd.
Wie kan mij helpen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door