Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#2695463
Sinds vanmorgen heeft Prudence een lichtrode huid, ze is dus over haar hele lichaam lichtrood. Ze heeft geen jeuk, ook haar voetjes worden rood nu. Iemand enig idee? Verder is ze speels, vrolijk. Ze heeft wel begin van de week 2 aanvallen gehad. (maar ja die heeft ze wel vaker).
Door charmed
#2696042
Nee, ze heeft geen koorts. Na de aanvallen was ze wel iets warmer dan normaal. Maar dat is voor haar "gewoon" de laatste tijd. Maar juist nu ze weer koeler is, heeft ze een lichtrode huid. 

Binnenkort maar even weer met de neuroloog overleggen. Vind het zelf ook vreemd.
Door Lizzy
#2696218
Ja, ik vind het ook vreemd en ik heb echt geen flets idee. Het is te meer daar het over haar hele lijf zit en er geen jeuk is dat ik denk "geen idee".
Door charmed
#2696228
Nee, dat snap ik. Als er jeuk bij zou zijn, dat zou meer logisch zijn. Eerst zat ik te denken aan hormonen, maar als de hormonen opspelen en de huid wordt rood zit je ook met jeuk. (althans in het verleden wel eens meegemaakt met 1 van mijn honden)

We moeten binnenkort toch weer richting neuroloog/internist, dan laat ik het wel even zien. Ze is al wel een keer helemaal geel geweest, dat was toen de lever. We blijven wel bezig met ze!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door