Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2698577
Ik ben er weer.
Pffff was echt een spannende morgen.
Mijn eigen dierenarts was er niet die was weggeroepen voor een spoedgeval.
Maar de dierenarts die zou opereren was er wel.
Hij heeft goed gevoeld en vond de hals aan beide kanten verdikt.
Dus Belle kreeg een roesje en hij ging foto's en een echo maken.
En toen gingen ze met Belle naar een andere ruimte en zei hij dat ze nog een scan gingen maken.
Ik kreeg het echt heel erg benauwd dacht oje het is dus echt mis.
Toen riep hij ons bij zich. Belle lacht uitgespreid met zijn hoofd naar achteren op zo'n tafel.
Hij vertelde en liet zien dat de luchtpijp en de boel ernaast de schildklier dus niet verdikt waren en symmetrisch aanvoelde, echo, scan en foto zagen er goed uit. Ook geen uitzaaiingen in longen.
Bultje heeft hij biopt van genomen en bekeken en hij zegt dat het een vetbult is en dat het niet weg hoefde gehaald te worden. Wilde het wel doen hoor.
Ook van de andere bult heeft hij een biopt genomen en ook dat was een vetbult.
Wel voelde zijn speekselklieren dik waarom weet ik niet zal het vanmiddag nog wel even vragen.
Jeetje was wat ik bang en ik kan het nog steeds niet geloven.
Maar ben zo blij. Straks lekker met Belle op vakantie.
Bedankt voor jullie meedenken en meeleven ben ik echt blij mee.
Knuffels Belleke
 
#2698720
Hoi Marijke
Tsonge dat is wel heel erg fijn. Gefeliciteerd!!!
Qua speekselklieren verdikt, dat heb ik met Minoesch ook gehad, ze zijn bij haar toen aangeprikt (ze dachten aan lymfeklierkanker, was het gelukkig niet), uitslag was dat er veel cellen in zaten maar geen foute cellen. Inmiddels zijn ze ook niet zo dik meer (is al zeker 5 jaar terug).
Geniet lekker van je vakantie met Belle
Veel groetjes van Roos
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door