Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Madame
#319315
Weet iemand van julie mischien in de buurt van Haarlem een dierenarst die ZONDER narcose officiële HD foto's kan maken.
Volgens haar eigen dierenarts zit daar niemand.
Door Lizzy
#319744
Moet het persee in Haarlem zijn? En zijn er uberhaubt dierenartsen die het zonder narcose doen? Ik dacht van wel, toch?
Door Ine
#319971
Idd, Zeist, daar ben ik ook geweest voor officiéle foto's!
Geen narcose voor de HD-foto, maar wel voor de ED! De laatste zijn ook vervelende foto's voor de hond, die elleboog moet op 3 manieren gefotografeerd worden en dan dus 2 poten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#320050
Lizzy schreef: Moet het persee in Haarlem zijn? En zijn er uberhaubt dierenartsen die het zonder narcose doen? Ik dacht van wel, toch?
Rond Haarlem mag ook natuurlijk :D Er zijn wel DA's die het zonder narcose doen (indien woef meewerkt). Het is een kwestie van goodwill, want het kost meer tijd en moeite. DA in Emmen weigerde het resoluut, zei ook letterlijk dat dat teveel moeite koste en dat die daar geen zin in had. Wij zijn er toen maar voor naar Arnhem getuft :D
Door Aura
#320119
In Dieren doen ze het zonder narcose, en in Eersel ook. Maar die eerste is in het oosten en de tweede is helemaal in het zuiden :-\
Door crutz
#320481
in Eersel ook ED zonder narcose,
maar idd, dat zijn wel vervelende foto's voor de hond (dan wordt er meer aan hem geplukt dan bij HD)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door