Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MirandaS
#2688775
Eyla heeft nu weer sinds een aantal weken een wat onaangename geur bij zich heeft. Als ze druk is geweest met spelen buiten en naar binnen komt dan ruikt ze helemaal erg. Kan de geur niet zo heel goed thuis brengen en het is ook niet zo'n hondenlucht zeg maar. Zou eerder geneigd zijn te zeggen dat het wat zurig ruikt. Heb al aardig aan haar lopen snuffelen  ;D, maar ik kan geen specifieke plek vinden waar het nu vandaan komt. Het grappige is dat wij afgelopen zaterdag voor het eerst een lijntje hebben gereden en op de achterbank nogal wat vlees lag. Toen kreeg ik vaag wel zo'n zelfde soort lucht in mijn neus. Iemand een idee waar ik niet bij stil sta???
Door El budha
#2688778
Heb je al geroken aan haar halsband of tuig? Wij hebben dit met onze herder gehad. Toen kon ik de geur niet thuis brengen en ook de locatie van de geur niet. Bleek dat zijn speurtuig gigantisch meurde :-X
Door Lizzy
#2688900
Ja, ik zou de onderkaak (daar kunnen smetplekken zitten), bek, de hals, de oren en de voetzooltjes besnuffelen.
Door inni
#2689325
Heeft ze ook wel eens problemen met haar maag of darmen??  Ik vond Berre bij een serieuze dip meestal naar zweetkousen ruiken, en in het begin dat hij pancreas kreeg (de verse en de gedroogde)was die geur er echt heel fel. Ik heb er niet echt een verklaring voor maar ik heb een vermoeden dat 't door 't pancreasprobleem en, of van binnenuit komt of van speeksel ofzo dat in zijn lange snor komt te zitten. Alhoewel de geur precies niet echt uit z'n snor komt want als ik die was zit de geur er nog (maar je ruikt dan wel meer de shampoo want berre iis een klein 3,100 kg maltezertje en dus een compact modelletje)

Heeft ze misschien in de tuin ofzo gelopen waar ook katten komen?? Berre heeft ook wel eens naar kattepies geroken. Ook weer een gevolg van zijn compact zijn en lange haren die overal doorheen sleuren
Door MirandaS
#2689527
Bedankt voor alle ideeën. De halsband geroken en daar zit niets aan. De andere dingen zal ik straks eens even gaan besnuffelen haha. Ben nu steeds meer geneigd te gaan zeggen dat ze naar vlees ruikt. Nu bedacht ik mee ook ineens....ze heeft al een hele tijd een vaginitis en daar homeopathische druppels voor.... dus misschien dat dat het kan zijn. Ga nog maar eens verder snuffelen aan mijn hondje :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door