Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2686602
laatste rondje hondje van de dag ..... wel geplast niet gepoept .
weer een beetje eten zoals hierboven beschreven , en doe net of ik druk ben in de keuken  ::)
en warempel , ze komt blij zeggen dat ze alles op heeft ( al was het niet heel veel , maar toch ) waarop ik haar enthousiast bejegen en een aai geef ..  :)
hopen dat ze vannacht alles binnen houdt ....
#2687089
vandaag gaat het al een stuk beter  :D
heb dr veel laten rusten want had t idee dat als ik een te lange wandeling maakte, ze meer persneigingen had waardoor de darmen meer geiriteerd raakte, en daardoor ook spuit ontlasting kreeg .
eten gaat weer beter , (ze schooide net weer bij mn pa om spekkoek)  dus heb dr net weer een kleine maaltijd gegeven  :)
vandaag had ze dus ook geen behoefte meer om gras te eten ..
ik had nog nooit O.R.S gebruikt , maar ik heb dr wel goed door op zien knappen , dus ben dr zeer tevreden over (beter dan de okugest in dit geval)
vanavond krijgt ze weer een normale (gemalen) maaltijd met vleesbot
ontlasting is nog niet vanouds maar wordt al beter
#2687663
vanmorgen lag er een vloeibare verrassing bij de voordeur  :-[
ze heeft ook niets aangegeven vannacht , geen heen en weer geloop en geen gepiep
vanmiddag de zelfde substantie en een hoopje met dikke gelei achtige ontlasting met een beetje rode sliertjes erdoor ... (sorry voor de exacte omschrijving  :-[ ) maar dit had ik nog nooit gezien .
gaat nog niet super dus ..... braken doet ze gelukkig niet meer
#2687694
t gaat een beetje op en af ....
goed eten en dan weer niets eten .
betere ontlasting en dan ineens een verrassing die voor de deur ligt.
buiten doet ze t goed en is weer wat vrolijker , gek rollen door t gras
heb wel t idee bij een wandeling eerst betere ontlasting heeft en dan steeds slechter met drang tot poepen ...
ga morgen haar eens consequent rust geven en dan alleen naar buiten voor een korte poep en plas , want als ze een tijdje heeft liggen slapen is de ontlasting dikker ....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door