Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2666586
Ik vind Bandit met tijden wat stijvig lopen en wil hem hier graag iets voor geven. Glucosamine of is dat niet voldoende.
Ik was zondag naar Animalevent geweest en daar stond een stand van Gelatinaat van Primeval. Kent iemand dit? Is dat wat?
Door Lizzy
#2666602
Extra visolie? Van een goed merk?

Ik vind dat spul niks doen en ben van mening dat het naast een menu van o.a. rauwe vleesbotten niks toevoegt.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2666657
@Lizzy bedankt. Dat is duidelijk.
@Parelridder, hij heeft een zwakke rug en minder kracht in zijn achterhand. We doen er TTouch oefeningen voor. Maar dat is niet meer genoeg. Aangezien hij 8 jaar is, leek het me niet verkeerd iets voor zijn gewrichten te geven. Dus visolie bij zijn vismaaltijd per week. Ga ik dat proberen. Is voor mezelf misschien ook goed. Loop ook stijf als ik lang gezeten heb. :biggrin2:
Door fransbulletje
#2666677
Hier krijgen de bullen al jaren Primeval gelatinaat.
Pierre heeft afwijking aan zijn rug/nekwervels ( regelmatig hernia's gehad) en arthrose in achterpoot. Omdat hij niet tegen vis kan ,moet daar van spugen, en op advies van de fysiotherapeut hem Primeval gelatinaat gaan geven.
Bij hem werkt het echt heel goed, hij is inmiddels 9,5 jaar en laatste jaren geen problemen gehad.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2666708
Ik zou ook graag willen weten waar het vandaan komt inderdaad.
Jane gaf ik voor haar rugklachten en gewrichten Joint comp van Phytonics, gaf bij haar zichtbaar resultaat. Samen overigens met een aantal maal per week spiersupport.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2666742
Oscar krijgt ivm de HD doils joint en phytonics joint comp. Met zichtbaar resultaat, hij is vrolijker en actiever geworden.

Om de oorzaak op te lossen wordt hij volgende week geopereerd (bekkenkanteling aan zijn rechterheup), want de supplementen smeren en zorgen voor minder pijn, maar lossen niets op. Daarna blijven we de supplementen in onderhoudsdosis geven.
Gebruikersavatar
Door nova
#2666809
mijn oudje heeft artrose en krijgt hiervoor wat pijnstilling van Heel,  glucosamnine/chondroitine/msm  en visolie.
Ze loopt duidelijk beter hierop en is minder pijngevoelig :)

Misschien dat ik wel wat anders ga proberen als de voorraad op is
Door hannabelgje
#2666920
nova schreef: mijn oudje heeft artrose en krijgt hiervoor wat pijnstilling van Heel,  glucosamnine/chondroitine/msm  en visolie.
Ze loopt duidelijk beter hierop en is minder pijngevoelig :)

Misschien dat ik wel wat anders ga proberen als de voorraad op is
Mijn oudje kreeg dezelfde mix.
Door BAC
#2667151
pleuntje schreef: Dus visolie bij zijn vismaaltijd per week. Ga ik dat proberen. Is voor mezelf misschien ook goed. Loop ook stijf als ik lang gezeten heb. :biggrin2:
Alleen als je elke dag visolie van goede kwaliteit (Doils) geeft heeft dat nut. Niet alleen tijdens een vismaaltijd, dan kan je het zelfs weglaten namelijk...Maar ik zou ook eerst willen weten wat er echt  aan de hand is.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2667181
Dus visolie bij zijn vismaaltijd per week. Ga ik dat proberen. Is voor mezelf misschien ook goed. Loop ook stijf als ik lang gezeten heb. :biggrin2:




Alleen als je elke dag visolie van goede kwaliteit (Doils) geeft heeft dat nut. Niet alleen tijdens een vismaaltijd, dan kan je het zelfs weglaten namelijk...Maar ik zou ook eerst willen weten wat er echt  aan de hand is.

Klinkt weer lekker vaag van mij. Ik bedoelde dagelijks visolie naast zijn wekelijkse vismaaltijd. .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door