Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2659058
Wat fijn dat er verbetering in zit!

(Heb hier een kat gehad die langdurig ab moest slikken en daar, letterlijk, kotsmisselijk van werd. Okugest bleek een wondermiddel.... Als de primperid op is maar de misselijkheid nog niet volledig weg is, miss. dat Okugest voor jullie ook een idee is?! )
#2659192
Angelique schreef: Vannacht was Broer wat onrustig...bleek dat die zijn waterbak niet kon vinden (mannen  ::) ) dus bak voor zijn neus gezet en lekker gedronken.
Net was die weer wat traag op zijn snackje, snel maar de primperid gezet en hopelijk trekt die dan weer bij. Ik vermoed toch dat hij misselijk wordt van de nsaid of ab die die krijgt, dus met de nsaid stop ik vandaag meteen. Die was toch maar voor 2 dagen.
Ja, je moet die waterbak ook niet steeds op een andere plek zetten joh. ::)

Maar grote kans inderdaad dat hij van die medicijnen misselijk wordt, niet leuk, maar wel een goede verklaring.
Fijn dat hij in ieder geval al weer goed drinkt, hopelijk gaat hij ook weer goed eten als hij die nsaid niet meer krijgt.
Knuffel voor beiden. :-*
#2659229
pluto schreef: Fijn dat het beterder gaat, maaruhm.............
Het is toch algemeen bekend dat eender welke kwaal het ook betreft mannen er altijd meer last van hebben dan vrouwen. Bij ons mannen is het altijd erger!
:biggrin2:
Dat wordt maar weer eens bevestigt ja  :biggrin2:
#2659668
Lizzy schreef: Hoe gaat het met je twee schatjes?
Ben an sich niet ontevreden, maar Broer blijft misselijk worden. Gisteren dan weer erger dan vanmorgen, toen was hij behoorlijk helder en fief, maar toen ik net wat eten bracht had hij na drie hapjes zoiets van behhh. Geen idee waar dat vandaan moet komen. Ik heb de nsaids al geschrapt, maarja, die zijn dan natuurlijk niet 123 verdwenen. Maar op zich gaat het eten en drinken goed, plas ook en heb ik bij Broer niet het idee dat hij verder achteruit gaat en heb de ijdele hoop dat die misselijkhied op een dag niet meer terug komt. Ik had primperid voor tot na het weekend meegekregen, dus ik denk dat ze daar ook verwachte dat het wel eens zo lang aan kon houden.
#2659766
Uitslag van het pathologisch onderzoek: Tumor was kwaadaardig in beginsel, dus licht kwaadaardig maar is in zijn geheel verwijderd, dus hiermee is het gewoon klaar. Het was een "niet-producerende" tumor, want haar Schildklierwaarden waren normaal, dus ze kan gewoon met het restantje wat ze heeft door hobbelen.
Geluk bij een ongeluk dus, want meestal als je deze tumoren ontdekt ben je al rijkelijk te laat, dus gewoon vette mazzel dat hun die verdikking zagen toen ze gestrekt op tafel lag.
#2659782
Angelique schreef: Uitslag van het pathologisch onderzoek: Tumor was kwaadaardig in beginsel, dus licht kwaadaardig maar is in zijn geheel verwijderd, dus hiermee is het gewoon klaar. Het was een "niet-producerende" tumor, want haar Schildklierwaarden waren normaal, dus ze kan gewoon met het restantje wat ze heeft door hobbelen.
Geluk bij een ongeluk dus, want meestal als je deze tumoren ontdekt ben je al rijkelijk te laat, dus gewoon vette mazzel dat hun die verdikking zagen toen ze gestrekt op tafel lag.
jemig met recht door het oog van de naald je dame !
#2659796
Angelique schreef: Uitslag van het pathologisch onderzoek: Tumor was kwaadaardig in beginsel, dus licht kwaadaardig maar is in zijn geheel verwijderd, dus hiermee is het gewoon klaar. Het was een "niet-producerende" tumor, want haar Schildklierwaarden waren normaal, dus ze kan gewoon met het restantje wat ze heeft door hobbelen.
Geluk bij een ongeluk dus, want meestal als je deze tumoren ontdekt ben je al rijkelijk te laat, dus gewoon vette mazzel dat hun die verdikking zagen toen ze gestrekt op tafel lag.
Dat is dan heel veel geluk bij een ongeluk. Dat mag ook wel eens hoor. :-*
Dan alleen nog afwachten of dat andere stuk de werking overneemt toch?
Lekker je meisje verwennen, zodat ze weer helemaal goed opknapt.

En balen dat de misselijkheid bij Broer nog niet weg is, maar inderdaad het duurt ook even voor die meds zijn lichaam uit zijn. En hij krijgt nog wel ab toch? Ook Broer maar goed in de watten leggen en hopelijk vertrekt dan ook snel de misselijkheid. :-*
#2659856
Bernie schreef: Dat is dan heel veel geluk bij een ongeluk. Dat mag ook wel eens hoor. :-*
Dan alleen nog afwachten of dat andere stuk de werking overneemt toch?
Lekker je meisje verwennen, zodat ze weer helemaal goed opknapt.

En balen dat de misselijkheid bij Broer nog niet weg is, maar inderdaad het duurt ook even voor die meds zijn lichaam uit zijn. En hij krijgt nog wel ab toch? Ook Broer maar goed in de watten leggen en hopelijk vertrekt dan ook snel de misselijkheid. :-*
Nee, dat hoefde niet, want de waarden waren nu goed, dus dat andere deel deed alles al alleen.

Broer krijgt nog de ab ja, maar ik bedacht me gisteravond dat hij 2 jaar geleden ook een keer een abkuur heeft gehad en toen had hij er geen last van. Ik durf het ook neit achterwege te laten omdat je in dat operatiegebied geen infectie wilt  :-\
#2659881
Angelique schreef: Nee, dat hoefde niet, want de waarden waren nu goed, dus dat andere deel deed alles al alleen.

Broer krijgt nog de ab ja, maar ik bedacht me gisteravond dat hij 2 jaar geleden ook een keer een abkuur heeft gehad en toen had hij er geen last van. Ik durf het ook neit achterwege te laten omdat je in dat operatiegebied geen infectie wilt  :-\
Ah zo, nu snap ik het. :-[
Helemaal goed dus.

Ja nee dat snap ik, daar wil je geen infectie, dus ab is echt wel op zijn plaats.
Laten we hopen dat het toch nog de naweeen zijn van de nsaids en dat hij gewoon weer lekker zal gaan eten als die zijn lijfje uit zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door