Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#315643
Bah, blergh, yuck yuck..... :P >:(...

Beau heeft kennlijk afgelopen nacht spontaan zijn anaalklieren geleegd. Ik wist niet eens dat dat kon gebeuren, heb het nog nooit meegemaakt ???

Het viel me gisteren wel op dat hij zijn poeperd likte, maar ik dacht dat hij gewoon een "schone" bui had, er was ook niets te zien en hij wou geen sleetje rijden.

Vanmorgen dus een hele vieze broek, plakkerige gele rommel aan zijn staart en een gore, vuile plek :-X :-X op de vloer.
Gelukkig lag hij in de badkamer op de tegels.

Dus nu heeft hij een schoon-gesopte broek en ik een extra was te draaien (de handdoeken en de kleedjes in de badkamer waar hij heerlijk op had gelegen).

Hij ligt er nu weer prima bij en heeft geen behoefte meer om te likken (de wasbeurt was niet leuk, maar hij is volgens mij wel opgelucht dat hij weer een schone bibs heeft ;D).

Ik had geen idee dat dit spontaan kon gebeuren?
Moet ik verder nog ergens op letten? Kan dit gaan ontsteken ofzo?
Laatst gewijzigd door Peet op vr 06 mei 2005, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door LunaDorisRoxy
#315645
:-X :-X

Ik leef met je mee,
Die lucht is echt vreselijk !!!!
Zo sterk, een paar druppels van dit spul, kan een heel voetbalelftal de kamer uit werken !!!! Bah.

Om op je vraag te antwoorden : Bij ons gebeurt het ook dat er iets geloost wordt, wat erg sterk ruikt..........
En dat is dan tijdens het blaffen, of tijdens een beetje doerakken......
Minder leuk, maar het hoort er helaas bij. :-\ :-\


Heb je ook wel eens opgelet met het poepen ?
Komt er dan als laatste een klein druppeltje viezigheid uit ????

Sabina
Door Peet
#315649
Misschien ben ik een mazzelaar dan, want in al die bijna 11 jaar heeft ' ie nog nooit iets dergelijks gehad, Heb ze ook nog nooit hoeven laten uitknijpen ofzo.... ???..

Tja, het zal wel bij de ouderdom horen, dan?
Ik hoop dat dat hij, naast al zijn huidige problemen, niet ook nog iets aan zijn anaalklieren krijgt,..... :-\
Door gonny
#315656
ik heb een hond gehad die dat héél vaak had... :-X
een meur!!!! :-X die had ze na een tijd wél konstant onstoken en ze is er ook uiteindelijk aan geopereerd...
Door Ine
#315662
Bij de da in Zeist vond onze Ramses het fijn om even de boel te luchten. Nico Dijkshoorn zat onder :-X
Vorige week deed Luuk het bij de da hier, die had z'n loden jas aan, dus dat scheelde!
Het ruikt ja :-X ;) ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door