Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door essie74
#2637048
keetje schreef: Over Daan Kranendonk hoor ik ook alleen maar goede verhalen, wij overwegen over te stappen. Is ook nog een plezierige man.
ik roep maar wat hoor zelf hele goede verhalen over deze vrouw...http://dierentolkgina.homestead.com/

als je het dan toch niet meer weet, kan zij je wellicht duidelijkheid geven?

Sterkte Do...
Door conleeuw
#2637809
Klote hoor Do,  Vraag is, als jij pijnstilling geef, gaat de kreupelheid dan weg, zo niet, is het nog maar de vraag of ze er pijn aan heb. Waarom zeg ik dat, Mijn Dot (border collie) heeft een zenuw beschadiging opgelopen als jonge pup, tegen een deur post aangelopen met haar schouder zeg maar, ze heeft heel haar leven kreupel gelopen, hoeveel pijnstilling ik ook gaf, ze bleef kreupel. Maar het hinderde haar niet. Is het wel pijn, of zelfs als het niet is.... heb jij al overwogen om acupunctuur in te zetten, zou ik overwegen als ik in jouw schoenen stond. Je weet maar nooit, misschien heb je het al gedaan hoor.
En lyme is volgens mij maar een goede test voor, dat is de DNA test.
Al met al wel shit voor je en vooral voor jou meisje :-*
Door Do
#2637866
op pijn stilling reageerd niet
naar mijn idee heeft ze wel pijn, want ze zet tegenwoordig haar voetje ook verkeerd neer, alsof met een vuistje wilt lopen
gewoon staan en zitten zet ze wel de volle voet
Door conleeuw
#2638498
Flat schreef: op pijn stilling reageerd niet
naar mijn idee heeft ze wel pijn, want ze zet tegenwoordig haar voetje ook verkeerd neer, alsof met een vuistje wilt lopen
gewoon staan en zitten zet ze wel de volle voet
maar als ze pijn heeft dan zou ze toch verbetering moeten tonen met het gebruik van pijnstilling, mits de pijnstilling afdoende is? Wat denk jij van acupunctuur, ik hoor hele goede dingen er over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door