Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#318310
Net terug van de DA, Beau heeft idd iets geblesseerd in zijn heup. Geen fracturen gelukkig, maar flink verstapt of verrekt.

Hij heeft een anabolen-shot gehad (de laatste was alweer november vorig jaar) en een pijnstiller. Ook heb ik wat Rimadyl meegekregen, om hem wat over het dode punt heen te krijgen. Daarna kan ik door gaan met de Salysprin, is ook beter voor zijn nieren.

Ppffff....komt dus weer helemaal goed, zij het dat ik gewoon niet te ongeduldig moet zijn ;D

Mijn DA was wel verbaasd over hoe goed de "nierpatient" er uit ziet!! ("Door u zou ik bijna in homeopatie gaan geloven, hoe vaak heeft u nu al Magere Hein weggejaagd met een potje kruiden?" ) :D :D ...gaaf hé...

Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat mijn vermoeden goed was. Ik ga dus door met de Arnica & Rhus.
Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft absoluut gewerkt! :D :-*
Door Lizzy
#318312
Peet schreef: Net terug van de DA, Beau heeft idd iets geblesseerd in zijn heup. Geen fracturen gelukkig, maar flink verstapt of verrekt.

Hij heeft een anabolen-shot gehad (de laatste was alweer november vorig jaar) en een pijnstiller. Ook heb ik wat Rimadyl meegekregen, om hem wat over het dode punt heen te krijgen. Daarna kan ik door gaan met de Salysprin, is ook beter voor zijn nieren.

Ppffff....komt dus weer helemaal goed, zij het dat ik gewoon niet te ongeduldig moet zijn ;D

Mijn DA was wel verbaasd over hoe goed de "nierpatient" er uit ziet!! ("Door u zou ik bijna in homeopatie gaan geloven, hoe vaak heeft u nu al Magere Hein weggejaagd met een potje kruiden?" ) :D :D ...gaaf hé...

Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat mijn vermoeden goed was. Ik ga dus door met de Arnica & Rhus.
Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft absoluut gewerkt! :D :-*
Pfjiew! Goed nieuws zeg!!! Ik hoop dat tie nu weer snel helemaal het ventje is, maar met jouw waanzinnige goede zorgen denk ik van wel!
Door Audrina
#318318
Goed nieuws Peet. Ik zat al de hele ochtend aan jullie te denken en naar je berichtje uit te kijken. Hopelijk knapt ie snel op en kan ie weer van die rimadyltroep af. Ze zeggen dat een kat 9 levens heeft, maar volgens mij heeft jouw Beau dat als hond zijnde ook, gelukkig maar. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door