Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TijgerPuck
#2619244
Jeetje wat schrikken zeg. Komt mijn vriend er ineens aan...Puck gevonden met een strip Advil op de bank en een kapotte capsule.  :-\
SHIT!
Wij de dierenarts gebeld en snel naar hun toegegaan.
Geen idee hoe ze eraan kwam en hoeveel het er waren. De strip was leeg en 1 lag bij haar.
Zelf keek ze natuurlijk erg onschuldig ;)
Ze hebben haar gelijk laten braken en een infuus geprobeert aan te brengen. Lukte niet...maar ja wat wil je met zo'n kort teckel pootje.
Uiteindelijk moesten we haar daar laten. En ze is al zo onzeker en bang voor het onbekende.  :(
Half 2 mochten we hun bellen.
Nu mogen we haar als het goed is 5 uur ophalen. Hopelijk heeft ze niet te veel binnen gekregen.

achteraf zitten denken en ik had een stripje in mijn tas en die was er uit. Ik weet dat hij bijna leeg was, maar 1,2 of 3...

Hopelijk waren we optijd. :o
Door TijgerPuck
#2620377
Sorry dat ik niet eerder geweest ben. Nooit zoveel tijd om te posten  :)

Met Puck gaat alles goed gelukkig.
Die muts heeft geluk gehad en waarschijnlijk geen capsulle opgegeten. Ze moest tot 5 u blijven ter observatie.
Ze was heeeeel erg blij weer thuis te zijn.
Was wel moe van de stress en alle troep die ze gekregen heeft, maar blafte al snel naar alles wat rond ons huis loopt en speelde snel met de kat weer  :D
Ze heeft medicatie gekregen voor haar maag en weet ik allemaal maar we hebben besloten het niet meer te geven.
Ik ga snel extra probiotica geven en over een week of zo detoxen.
Als die rotzooi eruit. Bah!

Gelukkig eind goed al goed!!!

Bedankt voor jullie medeleven!  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door