Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2618866
heb het toch maar iets opgevoerd de okugest want nog steeds dunne poep k... zooi
Door Annemarie Rijnveld
#2618893
haha, wat een tegenstrijdige berichten lees ik, zoekende in Internet op runderstrot. Eentje zelfs die vertelt dat als haar hond diarree heeft, dan geeft ze hem......runderstrot!!

Ik lees hier dat velen er van aan de dunne gaan, en het dus geven met extra botwerk erbij.

Kiara, is runderstrot vet?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2618928
hier gaan ze ook aan de slinger van strot......en id ook aan de diarree..
maar dat is een dag en daarna was het over
Door Alba
#2619015
Alba kon als jonge hond ook slecht tegen kraakbeen. Dunne ontlasting en ze kotste grote stukken weer uit. Mij klinkt het dus niet heel vreemd.
Door sella
#2619062
Buffel spuugt ook weleens een stukje kraabeen uit. Maar hevig spugen nee, niet op te houden dunne ontlasting nee.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2619087
Annemarie Rijnveld schreef: haha, wat een tegenstrijdige berichten lees ik, zoekende in Internet op runderstrot. Eentje zelfs die vertelt dat als haar hond diarree heeft, dan geeft ze hem......runderstrot!!

Ik lees hier dat velen er van aan de dunne gaan, en het dus geven met extra botwerk erbij.

Kiara, is runderstrot vet?
nou in mijn ogen niet wel bloederig, het is bij de sint nu over geen diaree meer, de berner heeft nog niet gepoept, heb nog wel de okugest gegeven, en ben nu langzamerhand weer meer van hun eigen vlees aan het toevoegen bij de rijst met gekookte kip, wat een gezeik om zo'n rotding ben er echt klaar mee
Door Alba
#2619100
Als ik mijn honden bij diarree rijst en gekookte kip zou geven, blijven ze vast ook aan de dunne...
Misschien dat het je goed bevalt maar ik vind dat altijd een bizar iets om te geven, zéker aan vers-etende honden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door