Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ChantalKrijn
#2595481
Dankje Lucie!

36 uur!  :o
Nou, mijn deadline heb ik nu net gesteld op morgenmiddag 12 uur.
Elk uur zet ik haar even buiten en probeer haar wat aan het lopen te krijgen. Is ook niet goed voor haar nieren en kans op blaasontsteking enzo lijkt me..
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2595484
Heb je karkas in huis!? Kan je lekker bouillon van trekken!
Als ze echt moet plassen doet ze het wel denk ik!
Maar een beetje plassen dat was bij Duscha niet genoeg om over de angst en onhandigheid heen te gaan. Ze snuffelt met d'r neus over de grond voordat ze plast en dat ging niet met de kap die liep ze dan vast in het gras.
Door ChantalKrijn
#2595489
MarijeEnBoomer schreef: Heb je karkas in huis!? Kan je lekker bouillon van trekken!
Als ze echt moet plassen doet ze het wel denk ik!
Maar een beetje plassen dat was bij Duscha niet genoeg om over de angst en onhandigheid heen te gaan. Ze snuffelt met d'r neus over de grond voordat ze plast en dat ging niet met de kap die liep ze dan vast in het gras.
Wat is dat nou weer voor vraag  :biggrin2: Natuurlijk heb ik karkas in huis!!! :D :D :D

Maar drinken is niet het probleem, dat doet ze wel. Het komt er alleen niet uit aan de andere kant.. :(
Als ze te veel drinkt gaat ze trouwens ook water spugen, dus dat willen we ook niet  :(
Pfff waarom is dat narcose nou van dat rotspul..
Door smulpaap
#2595628
Ik vrees dat dit dus echt Bullengedrag is . Noa mijn herplaatser heeft dit gedrag dus net na herplaatsing ook heel erg gehad . Ook met plassen , drie dagen heeft het geduurt .En ik zag mijn geest ook al dwalen , maar goed dat is op een andere manier toch opgelost wat in jouw topic verder geen waarde heeft

Zou ze ev. sokjes wel accepteren , en dan even op de arm naar buiten , en pas op het veld waarop ze wel plast de sokjes even aandoen dan kan ze in elk geval niet krabben
Zoals ik Bullen heb leren kennen vrees ik dat ze met de kap op niets gaat doen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door