Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ink
#20609
O ja ... dat was jij die blonde ;D.
Nou, bijvoorbeeld een kalfsrib(je). Dat is niet te hard (zoals rundermergpijpjes) en niet te zacht (zoals knars/kraakbeentjes). Dat gaat gewoon zachies aan helemaal op. Ondertussen knagend en een beetje vlees er vanaf trekkend. Snappie? Kleine Moos doet er ongeveer een kwartiertje mee.
Door margreet
#20616
Heb net mijn haar iets donkerder laten verven en begrijp je nu.
Als ze hier botten krijgen zijn het volgens de bibiwinkel ribben en bij de islamiet haal ik lamsribben vind ik persoonlijk meer vlees als bot maar ik heb nog niets beters kunnen vinden.
Ik dacht dat je speciale botten bedoelde die zie je in de dierenwinkels liggen maar vond het al vreemd dat je zoiets zou bedoelen.
Laatst gewijzigd door margreet op di 04 nov 2003, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#20624
Lamsribben zijn bij mij ongeveer 50/50 en ik geef ze niet als knaagbot maar als maaltijd.
En die ribben ... raar. Weet je wat? Neem er de volgende wandeling es 1tje mee. Doe ik het ook. Als demonstratiemodel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door