Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2587863
Ik heb zojuist contact opgenomen met Rutteman (in Wageningen inderdaad) Maar ik begrijp dat de beste man ook in Utrecht zit? Ik heb zulke goede ervaringen met dr Zaal in Wageningen, dat ik voor alles eigenlijk gewoon het liefst naar de Wagenrenk ga.
Ik heb een mail gestuurd met al mijn vragen en deze zou doorgestuurd worden naar hem.

Zojuist pijnstillers opgehaald voor ons kippie, hij was wat voor zich uit aan het kreunen en aan de spierspanning in zijn lijf te zien, had hij wel wat pijn. Dat wil ik niet. Heel eerlijk..... het gaat te snel, veel te snel  :'(

Bedankt allemaal!  :-*
Door Parelridder
#2587930
Ow wat afschuwelijk om te zien.. :'( Hopelijk neemt de pijn gauw af! (en anders vragen om iets anders, bij de ene werkt dit en de ander heeft meer baat bij dat..).
Bij Rutteman zit je echt héél goed. Alles wat er voor Bono te doen is zal hij weten, zonder daarbij zijn belang uit het oog te verliezen. 't Is echt een top oncoloog, betrokken arts én een fijn mens. Je wilt 'm nooit nodig hebben, maar als dan toch.. dan fijn dat je bij hem terecht kunt.
Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2587959
Parelridder schreef: Ow wat afschuwelijk om te zien.. :'( Hopelijk neemt de pijn gauw af! (en anders vragen om iets anders, bij de ene werkt dit en de ander heeft meer baat bij dat..).
Bij Rutteman zit je echt héél goed. Alles wat er voor Bono te doen is zal hij weten, zonder daarbij zijn belang uit het oog te verliezen. 't Is echt een top oncoloog, betrokken arts én een fijn mens. Je wilt 'm nooit nodig hebben, maar als dan toch.. dan fijn dat je bij hem terecht kunt.
Heel veel sterkte!
Hij ligt nu heerlijk rustig te slapen; ouwe snurkerd. Ik zie geen pijn aangeven meer, dus ik denk dat hij inderdaad pijn had en dat dit werkt. Maar ik hou het in m'n achterhoofd, voor als het toch anders lijkt, bedankt!

Klinkt inderdaad als een fijne man. Net als dr Zaal zeer betrokken; ze mocht op vakantie gestoord worden met vragen over Liz toen het plassen weer zo slecht ging. Ik heb gewoon een goed gevoel bij de Wagenrenk en niet onterecht, als ik het zo lees.
Ik wil zo graag dat ik dr Rutteman nodig heb voor onze lieve Bonio....  :'(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2588509
Ik kreeg zojuist mail van dr Rutteman.... We kunnen niks meer doen, palliatief ja, maar dat doen we niet. Bono krijgt een overload aan liefde en indien nodig pijnstilling.
We gaan nog even genieten van onze boef  :'( :-*
Door El budha
#2588511
Inge en Bono schreef: Ik kreeg zojuist mail van dr Rutteman.... We kunnen niks meer doen, palliatief ja, maar dat doen we niet. Bono krijgt een overload aan liefde en indien nodig pijnstilling.
We gaan nog even genieten van onze boef  :'( :-*
Wat een kl#te nieuws :'(.... Geniet maar heerlijk van jullie kanjer.
Heel veel sterkte :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door