Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2594778
Inge en Bono schreef: Dan zijn we samen raar  :-* Want ondanks dat ik misselijk word bij het idee dat hij er ''straks?'' niet meer is, ben ik 'blij' dat ik weet wat er aan de hand is. Staffies zijn zo hard voor zichzelf, wat als ik dit niet had gemerkt.....
Nu kunnen we bewust intens genieten....  :-*  :-*
Ook veel loslopende honden, gok ik  ;) En Bonio kan prima negeren, maar als ze dan echt op hem af komen rennen en voor z'n neus staan.... tja, dan is ie weer echt ''zo'n staff''  :-[  :biggrin2: Bedankt voor alle steun lieve mensen!  :-*
Nee dat valt in de regel wel mee, het is zeker niet geen spui zaterdagmiddag om 15.00uur. Het is daar giga weids dus je kan makkelijk ontlopen. Ook de Ruyven is goed te lopen en kerkepolder.
#2596598
Prachtige foto's!

Zo te zien wilt hij nog even door. Je weet vanzelf wel wanneer de tijd rijp is. Ze geven niet makkelijk op hoor.
Probleem is juist dat ze niet makkelijk laten zien wanneer ze pijn hebben, maar als het zover is merk je het echt wel. Ik zou zeggen geniet in alle rust nog lekker van hem, verwen hem met wat dikke knuffels en af en toe wat lekkers.

Groetjes,

Lambchop
Inge en Bono schreef: Wat lief, bedankt  :-*
We genieten volop, wij alle 4  :)

gewoon omdat 't nog ff kan  ;)

Mafketel!!!(buik is geschoren voor de echo  ;)  )
Afbeelding

Pleuriskeffertje in beeld  :biggrin2:  ;
Afbeelding

Grijs wordt ie maar niet;
Afbeelding

Oeps.... iets te snel;
Afbeelding

Maar de herhaling ging goed  ;)  ;
Afbeelding

We genieten van die dikke. En hij ook  ;)
#2599548
Na een uurtje in Delft;
Afbeelding
Bedankt Cindy, wat kan je daar heerlijk wandelen!!  :-*

Jessica en Karen;  :-* :bigarmhug:

@Lambchop; bedankt. Opgeven lijkt nog even helemaal niet in zijn woordenboek voor te komen  :-* Haalde ik 1 februari nog pijnstillers voor een week, mag ik aanstaande vrijdag voor de 3e keer naar de dierenarts voor een nieuwe weekvoorraad pijnstilling  :D

We blijven het per dag bekijken. Hij slaapt veel, eet veel, geniet veel. En wij dus ook :smitten:
#2600192
Inge en Bono schreef: Na een uurtje in Delft;
Afbeelding
Bedankt Cindy, wat kan je daar heerlijk wandelen!!  :-*

Jessica en Karen;  :-* :bigarmhug:

@Lambchop; bedankt. Opgeven lijkt nog even helemaal niet in zijn woordenboek voor te komen  :-* Haalde ik 1 februari nog pijnstillers voor een week, mag ik aanstaande vrijdag voor de 3e keer naar de dierenarts voor een nieuwe weekvoorraad pijnstilling  :D

We blijven het per dag bekijken. Hij slaapt veel, eet veel, geniet veel. En wij dus ook :smitten:
Graag gedaan.
Er zijn nog wel meer van dat soort plekjes. Als je langs de Boogaard rijdt en je gaat rechts de snelweg op, deze maakt na circa 7km een bocht/cirkel, is een 50km bocht. Ipv met de bocht mee rijdt je rechtdoor het weiland in. Liggen ook al bandensporen en vanaf daar kan je heerlijk wandelen. Je kan hem ook pakken vanaf bovenaan de cirkel net voorbij de verkeerslichten parkeren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door