Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#311082
Yindra stinkt sinds ongeveer een maand heel erg uit haar mond. Het is echt heel erg vies, het ruikt naar ontlasting en het is een behoorlijk sterke geur. Ik heb haar nog nooit ontlasting zien eten. Iemand een idee waardoor dit kan komen? Ze krijgt sinds een aantal weken Carnibest, maar daarvan zal ze toch niet zo gaan stinken? Wandor krijgt precies hetzelfde als zij, maar hij stinkt niet.
#311091
Ik heb haar tanden al meerdere keren nagekeken. Ik heb niets bijzonders kunnen ontdekken. Ik zal nog eens expliciet naar haar gehemelte kijken, want ze heeft idd wel op takjes lopen knagen. Aan haar gedrag merken we verder niets.
Door SHIVA
#311095
Nee je zeker geen gedrags verandering zien als er iets zit te ontsteken
althans bij onze golden was dat dus het geval
die begon ookzo uit zijn bek te ruiken net strond
en wij maar naar zijn tanden en tandvlees kijken of dat goed was niets aan de hand eten en drinken spelen alles deed hij gewoon
Tot wij dus even zijn bek helemaal open hadden en eens naar zijn gehemelte keken en ja hoor daar zat een takje helemaal klem en dat ging rotten en stinken
takje eruit gehaald en de lucht was weg vandaar veel suc6 er mee en ik hoop voor jullie dat je er gauw achter komt waar dit vandaan komt gr shiva
Door Lind@
#311132
Nou dan moet ik bij Josie ook haar gehemelte maar een bekijken :-X Die stinkt ook zo. Zelfs Lothar stinkt niet zo uit zijn bek!
Laatst gewijzigd door Lind@ op wo 27 apr 2005, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#314222
Ik heb inmiddels echt het idee dat het aan de carnibest ligt. Ik heb haar een paar dagen ahv gegeven en ze stonk niet meer... Ik ga het nog een keer een paar dagen proberen, want ik hoop echt dat ze carnibest kan eten! Ik heb nog 15 kg besteld, het is nu op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door