Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kel_tje
#2562827
Mn Maltezer pupje van 6 maanden heeft heel erg last van haar oren! Al paar keer bij dierenarts geweest maar geen mijt of ontsteking. Het is wel zwart van binnen.
Heb al Octoclean geprobeert maar reageert ze zo heftig op dat ik t gewoon zielig vind om erin te doen!
Nu heeft ze nog steeds jeuk en las hier iets over Puur Oor. Zou dit bij mn pup wel kunnen werken? Kan ze hier eventueel ook zo heftig op reageren?

En waar is het te koop? Had op internet gekeken maar verschilt soms wel 5 euro in prijs qua site.

Kan het ook zijn dat ze een allergie heeft voor bepaalde diersoort, ze krijgt Kvv, en dit op haar oren slaat?
Gebruikersavatar
Door nova
#2562934
na ja, allergie... alles kan natuurlijk.

Heeft ze verder  dan last van jeuk?
Eig. is ze nog erg jong om een allergie te ontwikkelen, maar zeg nooit nooit. Het is een Malthezer, witte honden en huidklachten gaan helaas hand in hand :-\ :-\

Ik zou het proberen,en  kijken wat het oplevert.
Kopen waar het t goedkoopste is.
Ik vind m niet goedkopere dan 12,95 jij wel?
Ik hou me aanbevolen voor een link

Succes
Door kel_tje
#2562956
[quote="nova"]
na ja, allergie... alles kan natuurlijk.

Heeft ze verder  dan last van jeuk?
Eig. is ze nog erg jong om een allergie te ontwikkelen, maar zeg nooit nooit. Het is een Malthezer, witte honden en huidklachten gaan helaas hand in hand :-\ :-\

Ik zou het proberen,en  kijken wat het oplevert.
Kopen waar het t goedkoopste is.
Ik vind m niet goedkopere dan 12,95 jij wel?
Ik hou me aanbevolen voor een link

Succes
[/quote]

Dankje voor je reactie!
Ze heeft ook wat jeuk boven op der billen. Maar dat is veel minder geworden. Het is nu vooral haar oren!
Ik het bestellen en het proberen. Hoop alleen niet dat ze zo heftig reageert.
Anders maar weer naar de dierenarts voor veder onderzoek!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door