Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#2560877
Angie loopt, zit, staat en ligt mij nu al dagen aan te staren. Overal waar ik ga gaat ze me achterna en staart me aan. Ze heeft een vragende blik in haar ogen, maar ze schooit niet, al lijkt het daar wel op. Er is iets wat ze me duidelijk wil maken alleen kom ik er niet uit wat. Het is mss iets meer een gedragsvraag dan een gezondheidsvraag, maar zou het te maken kunnen hebben met haar artrose, dat ze bv meer pijnmedicatie nodig heeft? Ze is hardstikke kreupel van de artrose. Het zit diagonaal linker schouder, rechter heup en die hernia maakt het er ook niet gemakkelijker op. Ik heb haar nu een paar keer gemasseerd op de pijnlijke gewrichten, dit vond ze de eerste keer niet fijn maar nu komt ze er voor en geniet ze ervan, zou het kunnen dat ze daar dan om vraagt. Ik weet in iedergevan niet meer wat ik met die vragende blik aan moet
Door Lizzy
#2560947
Vaag. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik vermoed dat je terug kijkt? Daar zou ik om te beginnen eens mee stoppen. Als ze nog steeds zo kreupel loopt, dan heeft ze sowieso nog pijn maar of dat met het staren te maken heeft....? Ik denk het zelf van niet. Maar je zou misschien dan of de dosering kunnen verhogen (als dat kan) of een andere pijnstiller kunnen proberen. Mij is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden dat het echt veel uitmaakt (per hond verschillend) welke pijnstillers je geeft.
Door avalon
#2561637
ik ga morgen toch maar weer de previcox halen, in de hoop dat het binnenplassen niet opnieuw begint. Heb vandaag een diercommunicator gevraagd. Ben benieuwd. Anderhalf jaar geleden heeft er ook een diercommunicator contact gehad met angie en wat daar toen uitkwam was zo treffend, dingen die ze absoluut niet kon weten wist ze te vertellen. Avalon had ze toen ook gedaan maar daar kreeg ze moeilijk contact mee (hebben wij ook altijd last van hahaha). Ik voel gewoon zelf dat er iets is. Ik voel het als ze me van achter aan kijkt en als ik dan kijk om te zien of het zo is, dan is dat zo. Laat nog wel wat weten als ik meer weet.
Door avalon
#2567109
De diercommunicator voelde een druk achter angies linker oog.  Gek genoeg was het een dag na dit bericht ontstoken. Met ocuheel aan de slag gegaan en het is nu ver over.  Angie zou ook nog veel pijn hebben in haar rechter heup en linker schouder en zou onvoldoende pijnstilling krijgen. Haar voeding op dit moment zou ook niet goed zijn. (Ze krijgt cb light omdat ik haar niet te zwaar wil laten worden). De voorkeur ging uit naar vis. Schijnbaar heeft ze zuurstof gebrek gehad bij haar geboorte. Angie is bang om dood te gaan. Verder is ze erg tevreden met ons en voeld ze zich meer dan welkom.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2570940
Aan mijn post heb je niets  :-[ Maar mag ik vragen met welke diercommunicator je contact hebt gehad? En was het allebei de keren met dezelfde?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door