Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2537955
Datis toch wel vet balen. Sisco heeft een allergische reactie van het een of het ander. Ben al gestopt met Smuldier, hoorde dat daar nog wel eens reactie op kan komen. Net zo maar even gewassen met anti-vlooien shampoo. Ookal kan ik geen vlo vinden. Verder proberen we alles wat kleurstof ed heeft verre te houden. Maar toch heeft hij jeuk aan de flanken, zijn ballen(tjes) en bovenop zijn rug. Pff, wat moeilijk als je niet weet wat het is.
Zou Puur jeuk een oplossing zijn?
Door TuttiFrutti
#2538583
Echt balen ja. Ik weet hoe erg het is.

Jeuk is altijd lastig... Is het een eenmalig allergische reactie? Voeding gerelateerd? Omgevingsfactoren, vlooien, mijten, pollen...?
Rund (en kip), wat er in smuldier zit, is vaak een boosdoener. Als ze dit altijd te eten heeft gekregen kun je proberen om een andere merk te geven zonder rund (en kip).

Puur jeuk kan helpen. Er zijn meneen met goeie ervaringen mee. Bij Badu hielp het helaas niet.
Door Lil
#2538798
En er is niet toevallig een ander middel gebruikt om de kleden mee te wassen of om de vloer mee schoon te maken?

Jeuk is zooooo moeilijk  :-\ :-X

Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel stopt!  :-*
Door nienk
#2538839
ai, dat is naar voor Sisco!

is er ook iets te zien aan de huid? verhaart hij erg?

heb je inderdaad iets verandert in zijn omgeving, of in het eten?

ik zou het zelf even afwachten wat er gebeurd voordat je middelen in gaat zetten. het zou kunnen dat het een eenmalig iets is, misschien is ie wel door iets geks gelopen ofzo.

wanneer is de jeuk begonnen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door