Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door BAC
#2539956
keetje schreef: Ik geef al jaren Bony probiotica en die heeft 8 stammen, zag ik net op het pot.
Ik kan nergens een beschrijving vinden wat er precies inzit heb jij die voor me?

Die
Acidophilus van de Tuinen, is dus echt niets vind ik, gebruik het nu anderhalve maand en zie geen verbetering
wel met de Phytonics, maar die is zo duur.
Door BAC
#2540093
Ja als je googled kom je verschillende sites tegen waar het verkocht wordt, met name voor duiventelers.
Door Lil
#2540101
Senta schreef: Ja als je googled kom je verschillende sites tegen waar het verkocht wordt, met name voor duiventelers.
Let op de producten voor de duiven zijn niet hetzelfde als die voor kat en hond!
Door Lil
#2540311
Senta schreef: Welke heb jij dan?
Bony voor kat en hond. Ik heb geen duiven ;-) kijk wel altijd op de pot, want duif en hond/kat staan op de toonbank naast elkaar. Er komen meer mensen met duiven dan met honden in de praktijk, dus de assistentes pakken wel eens uit gewoonte een verkeerde pot.
Door BAC
#2540445
helaas kan ik die nergens vinden op internet wel dat mensen het gebruiken voor hun hond en tevreden zijn. :-\
Door BAC
#2540460
Dankjewel kan het altijd vragen! En dan kan ik meteen vragen welke stammen dr inzitten, wat kost zon potje?
Door Lil
#2540484
Senta schreef: Dankjewel kan het altijd vragen! En dan kan ik meteen vragen welke stammen dr inzitten, wat kost zon potje?
ehmmmmm geen idee... Ik heb zo'n grote van 400 gram. Was duur meen ik met , maar ik doe er al eeuwen mee.  :D
Door keetje
#2540601
Lil schreef: ehmmmmm geen idee... Ik heb zo'n grote van 400 gram. Was duur meen ik met , maar ik doe er al eeuwen mee.  :D
Ik ben er inderdaad via een bevriende duivenmelker terecht gekomen. Met Keet toen die zo enorm last van haar huid had. Ik heb toen gewoon op de bonnefooi een mailtje gestuurd en kreeg een erg uitgebreide mail terug met tips. Erg fijn. Hoewel ik geen klant van hen was.
Ook heb ik toen om die probiotica gevraagd en die kreeg ik per post. De potten daarna ook gewoon via een mailtje. Ik heb ook een redelijk grote pot met zo'n ieniemienie  8)klein lepeltje erin. Ik vind het topspul en wil nooit meer iets anders. ......Even gekeken, ik het een 200 grams pot.
Door keetje
#2540721
Ik heb zitten goegelen omdat ik de prijs niet meer weet, maar kan nergens prijzen vinden. Even een mailtje eraan wagen en je weet alles.
Door Lil
#2542481
keetje schreef: Ik ben er inderdaad via een bevriende duivenmelker terecht gekomen. Met Keet toen die zo enorm last van haar huid had. Ik heb toen gewoon op de bonnefooi een mailtje gestuurd en kreeg een erg uitgebreide mail terug met tips. Erg fijn. Hoewel ik geen klant van hen was.
Ook heb ik toen om die probiotica gevraagd en die kreeg ik per post. De potten daarna ook gewoon via een mailtje. Ik heb ook een redelijk grote pot met zo'n ieniemienie  8)klein lepeltje erin. Ik vind het topspul en wil nooit meer iets anders. ......Even gekeken, ik het een 200 grams pot.
zo'n vermoeden had ik al. Ze zijn zelfs nog erg vriendelijk tegen mij, terwijl ik met mijn honden naar een andere praktijk ben gegaan. Gewoon omdat ik liever met homeopathie werk dan alleen maar met reguliere middelen. Ze zijn nog steeds super vriendelijk, want voor een hond met een snee in een poot ga ik niet 20 minuten in de auto zitten voor een da, daarmee ga ik gewoon bij hun. Daar ben ik in 5 minuten en daar heb ik geen homeopathie voor nodig maar een verbandje. Ook hebben zij de goedkoopste meloxicam en dus die probiotica. Ze zijn gewoon blij met mensen die van hun diensten gebruik maken en kijken me dus niet scheef aan dat ik met mijn hond hoofdzakelijk elders ga. Dat is niet overal zo.
Door TijgerPuck
#2544395
Hé Senta,

Phytonics is in aanschaf wel duur, maar bevat de meeste stammen met de grootste dichtheid/aantal per gram. Het is dus een hele goede voor oppepper. Opzich zeggen het aantal bacteriestammen niet heel veel, het is wel belangrijk, maar het belangrijkste is hoeveel het er zijn per gram.
Onderhoudend geef ik zelf dus de Puur en na operatie, ab kuur oid. geef ik de Phytonics.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door