Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Naturel
#2532032
Hoi allemaal,

Sinds gister avond loopt mijn hond opeens mank.
Volgens mij is ze niet gevallen ofzo, ze kan er wel oplopen maar niet te lang. Vannochtend rende ze er wel hinkelend op. Net kwam ik thuis en ze komt niet eens uit dr mand. Ze lijkt er echt last van te hebben. Net een afspraak gemaakt met dierenarts en ga haar straks tillend daar heen brengen.

Ik hoop gewoon dat er niks ernstigs is, heb er slecht van geslapen :'(
Door Naturel
#2532146
Bedankt allemaal, over ander half uur gaan we naar dierenarts. Kluifjes staand op dr achterpoten uit mijn handen pakken lukt nog aardig ;D Alleen vind ik het zo vreemd dat ze ineens mank loopt, vandaar mijn zorgen, en hoop dat het een spiertje is en niet iets in hersens. Ik moet alleen maar niet uitgaan van het ergste, proberen in iedergeval.
Door Naturel
#2532291
Haar knieschijf zit niet helemaal op de juiste plaats. Medicijnen mee gekregen voor ontsteking. Gelukkig niet zo ernstig, we waren zo klaar. Beetje rustig aan met wandelen en daarnaast medicijnen en ze moet na kleine week weer goed kunnen lopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door