Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bosnimf1976
#2531384
Onze hond is een zeer allergisch hondje. Ze heeft jaren op de prednison gezeten en sinds deze zomer op de Atopica. Daardoor heeft ze weer een hele volle vacht. Wat me wel opvalt is dat ze weer meer krabt en eigenlijk ben ik niet van plan om de Atopica die ze nu om de twee dagen krijgt op te hogen aangezien haar huid rustig is. Wat me wel opvalt is dat ze er hele plukken uitkrabt en dat als ik haar met eeb heel fijne kam kam ik er een donsbed van af haal. Ik ken haar niet met zo'n vacht en ik vraag me dus af of het normaal is dat je er zoveel haar uit kamt rond deze tijd. Ik kan me namelijk voorstellen dat ze daar ook jeuk van krijgt. Ik ben alleen bang dat ze het koud krijgt als ik haar teveel kam....

Jenny en Vondel
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2531415
Ik gebruik voor mijn ouwetje een jas met deze kou. En daarnaast borstel ik nu niet en dan zeker de ondervacht niet, die heeft ie nu veel te hard nodig. Ook hier word flink verhaard, maar ik doe er niks aan nu.

Barfplaats wordt gesponsord door