Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2532201
Ik ben met Max bij de dierenarts beland, hij hield niks meer binnen, ook geen water. Na het maken van een echo werd duidelijk dat hij 2 grote tumoren in zn buik heeft zitten. Ze zijn zo explosief hard gegroeid dat ze nu al goed te voelen zijn, inclusief een steeltje wat eraan zit. In zn schouder zit eveneens iets wat te voelen is, maar voor duidelijkheid daarover moet hij weer onder narcose en dat doen we hem niet meer aan. In zn elleboog zit een stuk los bot ter grootte van een lucifer en ter dikte van een vinger. De dierenarts zei dat hij heel veel pijn heeft, ondanks de pijnstillers. Hij heeft een injectie gekregen tegen het braken, die moet gaan werken. We laten Max vanaf nu weer volledig hond zijn, we gaan proberen op Jan te wachten.

Afgelopen nacht is hij vol aan de diarree geraakt, ieder uur eruit. Vanmorgen weer de dierenarts gebeld, weer over. Finidiar erin, afwachten maar weer. Zoals het nu gaat, gaat het niet. De assistente zei dat een lab tot het laatste moment zal blijven kwispelen.
Ik heb voor mezelf een beetje al de beslissing genomen, want zo kan het niet langer. Het is verschrikkelijk.  :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2532228
Oooh..bah! Rillingen lopen me over de rug... :'( :'( :'(
En als ik dan die prachtige foto in je handtekening van jou en Max zie... :'(
Heel erg veel sterkte en wijsheid gewenst.  :-*
Door keetje
#2532289
Vreselijk,......

ik voel helemaal met je mee en begrijp wat een ellende het is als je zeeman niet thuis is als je misschien zo'n beslissing moet gaan maken,...
Wij hadden de afspraak gemaakt dat als Keet echt niet meer zou kunnen we niet gingen rekken tot het verlof, hij heeft voor zijn trip afscheid genomen met het idee dat het de laatste keer was dat hij haar zag, en dat bleek de afschuwelijke waarheid te zijn. Dus alleen op zee, tussen al die andere stoere bonken zitten met je verdriet. En dan thuis komen zonder de kwispelmachine aan de deur, vreselijk,....

Dus meis, sterkte en doe wat je hart je ingeeft..... :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door