Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2582390
Ligt ie daar lief en moe te zijn van de operatie. Mooie foto.  :smitten:

En wat een joekels van tumoren. De pingpongbal is 'voor' mijn beeld dezelfde grootte als een kleine poolbal.
Dan die twee anderen er nog bij........jeetje.

*stil

Wat heerlijk dat hij er is.
Wat heerlijk dat hij 'honger' heeft en alles binnen blijft.
Beterschap
En wat heerlijk dat jij straks lekker kan gaan slapen, welterusten vast...  :-*
#2585279
Luca huppelt inderdaad al weer lekker mee! Hij tippelt vrolijk op de heenweg. Maar op de terugweg zie je dat tie toch moe begint te worden. De wandelingen zijn dan ook niet langer als 15 minuten.
Hij eet goed. En poept goed. En hij toont geen pijn.

Hij lijkt wel fitter als voor de operatie! En dan moet de operatie wond nog netjes helen. ongelooflijk!

Afbeelding
#2585592
spreeuwtje schreef: Hoera! Wie weet hoelang hij er al stiekem last van had! Soms zo balen dat ze niks kunnen zeggen!
Jazeker dat denken de DA in de praktijk ook. Maar bij de eerste vage klachten ga je niet direct een echo maken. En ze vertelde me erbij dat er toen misschien ook nog niks te zien is geweest. Maar ik baalde idd ook wel dat we dit misschien niet eerder hadden kunnen ontdekken.
Het was ,dat we nu met 'spoed' naar de kliniek gingen omdat hij opeen zo'n dikke buik kreeg en ging kokhalzen, dat gaf dat we nu direct een echo hadden gedaan. Maar anders stond de echo gepland op de dag vd operatie. Nu is tie er gelukkig lekker een week eerder vanaf!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door