Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2580586
Luca is onder het mes geweest.

Zijn lever is schoon!

Zijn milt was behoorlijk misvormt. Drie tumoren in totaal. 2 grote tennisballen. En 1 pingpongbal. Verder diverse plekjes.

Het is afwachten hoe hij hersteld. Maar voor nu gaat het goed!

Vermoeden is wel dat hij hier al langer last van heeft. Hij heeft ruim een half jaar telkens vage klachten gehad. En wij maar denken dat het zijn schildklier was. Nu moeten we de komende tijd dat ook in de gaten houden. En waarschijnlijk komen er toch aanpassingen in de hoeveelheid Fortyron die hij nog nodig gaat hebben.

Voor nu, ben ik opgelucht!
#2580849
Home sweet home!

Luca is weer thuis.
Over 8 weken ongeveer gaan we zijn T4 en TSH weer testen. En kijken of hij dan de medicatie nog nodig heeft of niet. Het kan zijn dat hij die niet meer nodig heeft omdat zijn schildklier van slag is geweest van de groeiende tumor op zijn milt. Kan ook zijn dat zijn schildklier al wel van slag was en nu de laatste maanden nog erger van slag. Maar hoe dan ook, we moeten wel in de gaten houden hoe dat straks met de medicatie daarvoor zit.

Afbeelding

Ik heb ook foto's tijdens de operatie gemaakt. Deze moet ik nog even uitzoeken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door