Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Valentino
#303000
mijn Sheltie Shadow heeft een doorn gehad bij zijn poepertje er net onder ,ik heb hem er uit gehaald,maar hij ging mank lopen,dus gisteren naar de da hij zei aan zijn pootjes heeft hij niks ,het zal een infectie zijn dus twee prikken en tabletjes die moet ik 2xdaags een halve geven.Vandaag begonnen maar hij blijft mank lopen alleen de koorts is gezakt.
weet iemand wat SYNULOX is het zijn roze tabletten van pfizer for animal treatment only,ik kan het verder niet lezen is stuk geknipt door de da.
Hij tipt nog met zijn tenen rechtsachter.
Kan iemand daar wat over zeggen :-\ :-\ps ik dacht eerst dat het een teek was,maar de da keek met een lampje en kon niks meer vinden
Door Valentino
#303016
Bedankt Lizzy,ik hoop dat het helpt en dat het mank lopen weg gaat,dus de prikken die hij kreeg was tegen de koorts,nou ik dacht echt dat hij zijn pootje verzwikt had ,maar daar was niks mee .Dat zo`n doorn dat kan veroorzaken,groetjes Lies :
Door Lizzy
#303025
Valentino schreef: Bedankt Lizzy,ik hoop dat het helpt en dat het mank lopen weg gaat,dus de prikken die hij kreeg was tegen de koorts,nou ik dacht echt dat hij zijn pootje verzwikt had ,maar daar was niks mee .Dat zo`n doorn dat kan veroorzaken,groetjes Lies :
Hoi Lies, dit is allemaal veroorzaakt door die doorn joh :o! Ongelofelijk he.... Ik hoop dat hij zich snel weer beter gaat voelen. Vaak helpt antibiotica erg snel hoor.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#303734
Hoi Lies,hoe gaat het nu met Shadow ??Het blijft een raar verhaal.Maar afwachten even,denk ik. ;)
Door Valentino
#303739
::)hallo lia ,nou het gaat iets beter hij tipt nog als hij loopt,maar ik heb de da gebeld omdat ik er toch mee zat,hij zei,ik heb je verteld er zit niks meer in dat bultje en aan zijn pootjes mankeert hij niks het zal wel een onsteking zijn of hij is ergens af gesprongen maar het is volgens hem niet verontrustend.Hij heeft geen koorts meer dus hopen dat het steeds beter gaat
groetjes Lies :-* :o
Door Yari
#304396
Hè jeetje wat een ellende joh!
Hopelijk rent hij binnen de kortste keren weer vrolijk rond. Dikke knuf aan Valentino! :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#304435
Valentino schreef: ::)hallo lia ,nou het gaat iets beter hij tipt nog als hij loopt,maar ik heb de da gebeld omdat ik er toch mee zat,hij zei,ik heb je verteld er zit niks meer in dat bultje en aan zijn pootjes mankeert hij niks het zal wel een onsteking zijn of hij is ergens af gesprongen maar het is volgens hem niet verontrustend.Hij heeft geen koorts meer dus hopen dat het steeds beter gaat
groetjes Lies :-* :o

Nou, dan zou ik het idd. nog maar even aankijken.De antibiotica moet natuurlijk wel kans krijgen te werken.En dat heeft even tijd nodig.Ik hoop dat Shadow weer gauw goed ter been is. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door