Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2505076
ik heb een vraagje ik heb vandaag de papieren gekregen omdat ik bij de d.a was , dus vroeg ze of ik de papieren mee wou hebben
ja tuurlijk.
nu staat er :

conclusie:
inguinale lymfknoop : chronische reactieve hyperplasie
de waargenomen eosinofiele granulocyten zouden kunnen samen hangen met een eventueel allergisch huidprobleem

uiteraard zijn we allemaal voor vers voeren
maar liza krijgt geen vlees helaas , zei krijgt brok.
wat zeggen jullie , mijn paps gewoon zeggen dat hij vers moet gaan voeren ? of hangt dit niet samen ?
ik heb al vaker geprobeert om hem over te halen , maar hij doet het niet
hij is niet meer goed in rekenen , vergeet veel , en dingen moeten niet te moeilijk zijn
ik heb hem al aan geboden , dat ik het voor em wil doen , maar ook dat lukt me niet.
hebben jullie nog tips ?
#2505111
zo denk ik ook , ma ik weet niet wat hem tegen houd , hij prijs mij wel helemaal de hemel in , en zegt altijd , ik wil in mijn volgend leven terug komen als een hond , en dan wil ik bij jou komen te wonen :D
maar mijn eigenlijke vraag is , zou dit nu echt van de brokken kunnen komen allemaal ? dus door een huid allergie , een lymf die niet meer in orde is ?
#2505337
tycolaika schreef: ze heeft bijvoorbeeld ook vaker last van hotspots .. ze is altijd erg vettig , dat witte als je aait. en op een gegeven moment gaat ze echt stinken  :-\ in de vacht
dit zijn  juist de klachten die op vleesvoeding  minder  worden, vaak zelfs helemaal verdwijnen.
En vergeet niet de hopen str*nt die  gewoon halveren op vlees voer. Brokvoer geeft een slechte talgkwaliteit waardoor de vacht gaat stinken en vettig aanvoelen.
Soms is ook een gistbesmetting de boosdoener

Ik Carnibest of  eigen merk van Lupa geen idee voor de hond van je vader?
Lupa brengt aan huis, hoeft hij zelf niks te slepen
#2505349
nova schreef: dit zijn  juist de klachten die op vleesvoeding  minder  worden, vaak zelfs helemaal verdwijnen.
En vergeet niet de hopen str*nt die  gewoon halveren op vlees voer. Brokvoer geeft een slechte talgkwaliteit waardoor de vacht gaat stinken en vettig aanvoelen.
Soms is ook een gistbesmetting de boosdoener

Ik Carnibest of  eigen merk van Lupa geen idee voor de hond van je vader?
Lupa brengt aan huis, hoeft hij zelf niks te slepen
ik weet et allemaal :( , ik had em gisteren gebeld ,  nee hij ging niet barfen , hij had een boven woning  hij had geen tuin , hij heeft geen plaats , en en en en en .. tja pap , wat moet ik daar nu op zeggen ?! ik denk dat ik liza gewoon een rol kvv haal , en dan voor een weekje , kijken hoe het hem bevalt :P en hopen dat die verder wil gaan er mee , en als niet dan ga ik de moed op geven , ik kan hem immers niet dwingen
#2505594
Ja, misschien helpt het als hij ziet dat kvv helemaal niet zoveel werk is en/of helemaal geen troep geeft? Uit de reakties van hem die je hebt opgeschreven lijkt het alsof hij denkt dat het veel werk met zich meebrengt en dat het veel troep geeft.
Als je het een keertje laat zien, is het misschien duidelijker dat dat niet zo is.
Succes ermee
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door