Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2485487
Uitslagen zijn binnen van Kyra. Alles is op zich goed behalve haar calcium niet. Dat kan niet zo snel dalen door slecht te eten. Heb toestemming gegeven om de alvleesklier te testen kan daaraan liggen.
Door lightning
#2486547
En nu loopt kyra leeg :( diarree. fijn. dit heeft ze jaren niet meer gehad diarree dus straks zijn we weer terug bij af.. gegeten heeft ze vandaag dus wel. zij het rustig aan
Door Ilona81
#2486587
Wat vervelend dat er in feite zo weinig uit het onderzoek is gekomen, ik hoop dat het vervolgonderzoek meer duidelijkheid geeft.
En sneu dat ze nu leegloopt, dat ze iig wel weer iets heeft gegeten moeten we dan als positief zien!
Door Cizsel
#2486665
Kan het niet zijn dat ze diarree heeft, juist omdat ze weer gegeten heeft? Haar darmen moeten opeens weer hard werken, en dat zijn ze niet gewend na een tijd niet eten.... ? Of denk ik nu krom?

Ik hoop dat Kyra snel weer opknapt!
Door lightning
#2486741
Kyra heeft diarree omdat ze dingen heeft gegeten waar ze niet tegen kan.... ze kan alleen tege nvlees wat betreft haar darmen (vlees heeft vroegah haar leven gered) ;).


Uitslag gehad en ook niks op te zien was dus ook goedn :-\.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door