Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2453857
Afgelopen week is mijn 11 jaar oude teef waarschijnlijk ongepland gedekt (zie topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2450199). Haar loopsheid leek dit weekend zo goed als over. Vanochtend echter heb ik redelijk wat spetters helder bloed op de vloer gevonden. Ik ben bang voor een baarmoederontsteking.  :'(
Ga zo de da maar bellen.

Ze maakt overigens geen slome indruk, de uitscheiding stinkt niet en ze heeft geen koorts.
Laatst gewijzigd door Sonja op ma 10 sep 2012, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2453863
Sterkte!

Had ze die spuiten al gehad en is dit misschien een bijwerking ervan? (hoop ik, want een baarmoederontsteking zit je echt niet op te wachten).
Door conleeuw
#2453864
ik denk niet dat aan het eind van de loopsheid zo snel al een baarmoeder ontsteking zal zijn en helder bloed is daar niet een typische teken van. Ik zou wel een dierenarts raadplegen, sterkte ermee ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#2453868
Helder bloed is geen baarmoeder ontsteking en ze is net loops af dus dat denk ik niet. Kan het niet zijn dat ze inderdaad zwanger was en dat dit de afbraak is? Ik zou even de da bellen  :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2453870
Lil schreef: Sterkte!

Had ze die spuiten al gehad en is dit misschien een bijwerking ervan? (hoop ik, want een baarmoederontsteking zit je echt niet op te wachten).
Nee, die heeft ze nog niet gehad.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2453872
Ik heb de dienstdoende da gebeld (is er één die ik verder niet ken) en die begon ook over baarmoederontsteking.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2453877
sylvia schreef: Helder bloed is geen baarmoeder ontsteking en ze is net loops af dus dat denk ik niet. Kan het niet zijn dat ze inderdaad zwanger was en dat dit de afbraak is? Ik zou even de da bellen  :-*
Ik hoop idd dat het zoiets is.
Door Lizzy
#2453896
Hoe lang is ze loops geweest Sonja? Ik bedoel, hoe lang heeft ze gebloed? En op welke dag zit ze nu, na de 1ste dag van de loopsheid?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2453900
Oh ik duim met je mee.
De baarmoederontsteking bij Breezer uitte zich in niet meer eten, en lamlendig zijn, geen helder bloed, ook geen koorts.

Sterkte, ga je zo met haar naar de da?  :-*
Door keetje
#2453906
Baarmoeder ontsteking zo snel? Ik hoop het niet.

Heel veel sterkte met het meisje,.....hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Heb je een afspraak met de DA?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door